Skocz do zawartości

Układ przeniesienia napędu w Subaru Impreza


Gość Wojtek Jokobsche

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wojtek Jokobsche

Jestem studentem Wydziału Mechanicznego Akademii Techniczno- Rolniczej w Bydgoszczy. Piszę pracę na powyższy temat i poszukuję materiałów zawierających rysunki techniczne i/lub złożeniowe elementów wchodzących w skład tego układu oraz prawdopodobieństwa uszkodzeń wszystkich części(łożyska, wałki... itp.).

Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.

wjbike@op.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz rozebrać samochód i samemu zrobić rysunki. A jeżeli chodzi zużywanie się częsci to po prostu walnij z młotka pare razy i zobacz czy mocno się pogniotły czy tylko trochę.

 

A tak na poważnie to niestety nie posiadam takowych. Wydaje mi sie że kiedyś na stronach Subaru były różne rysunki tech. Myślę ze jak Dyrekcja tu wpadnie to coś powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Ojciec Założyciel

Właśnie wpadłem :wink:

Sprawe przekazałem do działu technicznego. Nie przypuszczam jednak, aby "prawdopodobieństwo uszkodzenia" występowało w jakichkolwiek danych technicznych.

Nie wiem też, jakimi konkretnymi rysunkami dysponuje dział techniczny.

Do dyspozycji są zapewne rysunki stanowiące podstawę do zrozumienia sposobu naprawy poszczególnych elementów; rysunki techniczne z pewnością nie są dostępne po stronie importera. Ty bardziej, że także producenci juz dawno przeszli na komputerowe systemy projektowania, a gotowe projekty stanowią ich (pilnie strzeżoną) tajemnicę.

Niemniej zobaczymy, co dział techniczny będzie w stanie zrobić, aby Panu pomóc.

 

Łączę pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się