Henryk82 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 (edytowane) Witam jak w temacie , te śruby są ukryte i pytanie co odkręcić by do nich się dostać ? czy wystarczy jak zdejmę półkę z głośnikami ? czy będzie wtedy do nich dostęp ? prosił bym o w miarę szybkie info bo w tą sobotę chce wymienić amorki. Edytowane 4 Lipca 2013 przez ipsx82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 (edytowane) Witaj ipsx82 jaki kupiłeś lub kupoujesz amorki ?? i za ile? też planuję wymienić w swoim legusi II 94 r sedan amorki z tyłu. Z tego co na szybko lukałem to sądzę, że trzeba usunąć półkę na głośniki i tam będzie możliwość odkręcenia śrub ale mogę się mylić. Dość ciekawy patent Japończycy wymyslili | tak samo z tymi drutami od klapy tylnej za cholere nie mogę icj założyć może macie jakiś sposób na montaż tych prętów od klapy ?? Edytowane 4 Lipca 2013 przez pit87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 (edytowane) wykorzystując dojścia kupiłem kyb za sztukę płaciłem 237 zł gdzie normalna cena 350 i jak nikt nie wie jak odkręcić od góry te amorki ? jeszcze raz przyjrzałem się i chyba będę musiał też tylne oparcie całe zdemontować i czy jest gdzieś instrukcja jak to zrobić ?? Edytowane 5 Lipca 2013 przez ipsx82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 (edytowane) Witam to z manuala od legusia z 95r. Wciśnij pedał hamulca i zabezpieczyć go w tej pozycji za pomocą Drewniany kołka, itp. 2) Usuń tylnege siedzenia i oparcia. (Sedan) 3) Usuń osłonę rozporową z tyłu wykończenia (Wagon) 4) Odkręć tylne nakrętki. 5) Jack-up samochodu, podnieść na sztywne (kobyłki) stojaki i zdjąć koła tylne. 6) Usunąć zacisk węża hamulcowego. Podasz namiary na te kyb ?? na pw?? Edytowane 5 Lipca 2013 przez pit87 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 dzięki za instrukcję , namiary mogę dać ale cena za nie nie będzie tak dobra dla Ciebie jak dla mnie (jak już wcześniej pisałem po znajomości za przysługę ) musisz znaleźć w okolicy warsztat w którym masz znajomego to Ci skołują na swoich zniżkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 wymieniasz tylko amory czy też silenblocki tulejach zawieszenia ?? co sądzisz o pouliretanach lub o zamiennikach firmy febest ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 tylko amory bo tuleje mam dobre o dziwo, ale jak trzeba będzie je wymienić to na poliuretanowe polskiej firmy z olkusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 i jak udało Ci sie wymienić amorki ?? dużo roboty ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 (edytowane) udało się ale trochę z tym zeszło około 7 godzin i kilka cennych uwag : po pierwsze to trzeba mieć dobre ściągacze do sprężyn - moje nie nadawały się do tego bo nie miałem jak kluczem podejść do nich od góry jak macie zamiar kupić to takie co mają możliwość skręcania i od dołu za pomocą klucza. po drugie bez klucza pneumatycznego nie ma co do wymiany podchodzić bo nie odkręci się starej nakrętki z sztycy amorka bo się ona obraca wraz z nakrętką. po trzecie i najważniejsze z tego wszystkiego te amorki mają mocowanie przewodu hamulcowego i bez odkręcania przewodu nie zdejmiesz amorka ze względu na wiekowość auta wolałem nie ryzykować z odkręcaniem przewodu hamulcowego i brzeszczotem naciąłem mocowanie wystające z amorka starego a nówki potraktowałem fleksem tak samo i aż serce mnie bolało ze nowe muszę tak potraktować. Dzięki temu zabiegowi ominąłem rozpinanie przewodów które mogło by się skończyć ułamaniem przy gwincie po czwarte mocowanie amorków do budy wyczyściłem z rdzy i błota i pomalowałem farbą po piąte gumy harmonijkowe wyczyściłem w środku i na zewnątrz oraz zakonserwowałem środkiem do uszczelek bo nie były dziurawe i nadawały się do ponownego użytku (nie wiedziałem że to trzeba kupić osobno - nie dają razem z amorkami) po szóste te wyżej wymienione czynności wykonać można samemu, ale włożenie z powrotem amorka wraz z sprężyną, ściągaczami sprężyn i mocowaniem do budy potrzebna jest druga osoba która naceluje to mocowanie z 3 wystającymi szpilkami i załapie je nakrętkami. po siódme pamiętać o kluczu dynamometrycznym który ma zakres od 40 do 200 niutonów by dokręcić 2 śruby na dolnym mocowaniu amorka i jedna na górze ale dopiero po opuszczeniu auta. to by było chyba na tyle , a dojście do mocowania amorka z budą jest za oparciem tylnej kanapy. Edytowane 8 Lipca 2013 przez ipsx82 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 No to gratulacje kupa roboty jednak z braku czasu będę zmuszony oddać na wymianę amorów do mechaniora. Z tymi przewodami hamulcowymi to niezły patent wymyslili "Japońce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się