Jump to content

Wysokie obroty po resecie ECU.


Holub93
 Share

Recommended Posts

Witam.

Od pewnego czasu palił mi się check engine i w końcu pomyślałem ze zresetuje ECU. Odłączyłem akumulator na noc, rano podpiąłem, włączyłem zapłon na kilka sekund, potem do pozycji zero i odpaliłem Imprezę. Na początku silnik kilka razy niby zapalał i gasł(obroty spadały do 0). Po dodaniu gazu wyjechałem z garażu i na biegu jałowym trzymał 100 obrotów. I potem na każdym skrzyżowaniu trzymał 100-200 obrotów. Wyczytałem kiedyś na forum ze po resecie kompa trza zrobić kilka km'ów. No i po zrobieniu około 30km zajeżdżam pod blok i nadal trzyma bardzo niskie obroty. Zgasiłem silnik, zapaliłem znowu i obroty na luzie się wkręciły na 2000. Po zgaszeniu i odpaleniu znowu 2000. Na następny dzień rano odpalam samochód i przez ułamek sekundy jakby obroty sie zatrzymały na 750-800, a potem odrazu na 2000. Przed resetem kompa obroty tylko na ssaniu były większe, a potem już w normie. Prosiłbym o jakieś rady w związku z moim problemem. Impreza 2.0 GC. 99r.

Edited by Holub93
Link to comment
Share on other sites

jaki błąd check wywala? o ile nadal sie swieci..

hmm, pewnie jakiś czujnik padł - ecu. moze silniczek krokowy, map sensor lub czujka położenia przepustnicy..

idąc głębiej czujnik biegu jałowego..

Link to comment
Share on other sites

Puki co check się nie pali.

Krokowiec wymieniony.

Pojeżdżę trochę, może komp sam się ogarnie i problem minie. Jak nie to od nowa adaptacja ECU. A jak to nie pomoże to będę dalej drążył temat.

Link to comment
Share on other sites

na poczatku obroty na dnie (100/200) po wymianie krokowca nadal to samo, po odpieciu go ok 2500/3000 i nie schodzil z obrotów na luzie+ wieksze spalanie.

po wymianie przeplwomierza i później całej przepustnicy, brak efektu. Potem udałem sie do elektryka, który stwierdził ze ecu jakimścudem nie przyjmuje inf od krokowego i czujki polozenia przepustnicy.

Po wymianie ecu na inny jak ręką odjął.

Później (po 3000km i dołożeniu lpg) tez mialem problem z obrotami ale tam okazalo sie ze wysiadl czujnik temp. dla ecu.

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...