Holub93 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) Witam. Od pewnego czasu palił mi się check engine i w końcu pomyślałem ze zresetuje ECU. Odłączyłem akumulator na noc, rano podpiąłem, włączyłem zapłon na kilka sekund, potem do pozycji zero i odpaliłem Imprezę. Na początku silnik kilka razy niby zapalał i gasł(obroty spadały do 0). Po dodaniu gazu wyjechałem z garażu i na biegu jałowym trzymał 100 obrotów. I potem na każdym skrzyżowaniu trzymał 100-200 obrotów. Wyczytałem kiedyś na forum ze po resecie kompa trza zrobić kilka km'ów. No i po zrobieniu około 30km zajeżdżam pod blok i nadal trzyma bardzo niskie obroty. Zgasiłem silnik, zapaliłem znowu i obroty na luzie się wkręciły na 2000. Po zgaszeniu i odpaleniu znowu 2000. Na następny dzień rano odpalam samochód i przez ułamek sekundy jakby obroty sie zatrzymały na 750-800, a potem odrazu na 2000. Przed resetem kompa obroty tylko na ssaniu były większe, a potem już w normie. Prosiłbym o jakieś rady w związku z moim problemem. Impreza 2.0 GC. 99r. Edytowane 25 Marca 2013 przez Holub93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loader99 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 jaki błąd check wywala? o ile nadal sie swieci.. hmm, pewnie jakiś czujnik padł - ecu. moze silniczek krokowy, map sensor lub czujka położenia przepustnicy.. idąc głębiej czujnik biegu jałowego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holub93 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Puki co check się nie pali. Krokowiec wymieniony. Pojeżdżę trochę, może komp sam się ogarnie i problem minie. Jak nie to od nowa adaptacja ECU. A jak to nie pomoże to będę dalej drążył temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loader99 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 mozesz miec walnietego komopa. ja tak mialem i podobne objawy. zanim wymienilem ecu, zdarzylem wymienic mase czujników ... Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holub93 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Walniętego kompa też nie wykluczam bo obroty dziwne i spalanko o wiele za wysokie. A możesz mi napisać jakie objawy miałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loader99 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 na poczatku obroty na dnie (100/200) po wymianie krokowca nadal to samo, po odpieciu go ok 2500/3000 i nie schodzil z obrotów na luzie+ wieksze spalanie. po wymianie przeplwomierza i później całej przepustnicy, brak efektu. Potem udałem sie do elektryka, który stwierdził ze ecu jakimścudem nie przyjmuje inf od krokowego i czujki polozenia przepustnicy. Po wymianie ecu na inny jak ręką odjął. Później (po 3000km i dołożeniu lpg) tez mialem problem z obrotami ale tam okazalo sie ze wysiadl czujnik temp. dla ecu. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się