marynarz77 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 (edytowane) witam wszystkich , moj probel polega na tym ze auto ktore posiadam legacy 2,5 automat glx , ma problem z silnikiem - rano odpalam gasnie po pru sekundach , i tak do momentu jak wcisne gaz to chodzi ok ale musze go przepalic tak jakby sie dusil , zalewal - w czasie jazdy na rozgrzanym silniku potrafi zgasnac , ale jak go znowu odpale to chodzi ok - nieraz faluja obroty od 300 do 900 - nieraz przy dodaniu gazu do dechy strzela w tlumik - zrobilem odczyt bledow - przeplywomierz , sonda lambda , czujnik spalania stukowego - przy odpalaniu nieraz mruga przycisk power nie potrafie znalezcprzyczyny wiem ze auto wiekowe ale super mi sie nim jezdzi takze prosze o jakas podpowiedz co powinieniem zrobic - wymienic, zeby jezdzilo, auto ma jakies 300 tys przebiegu , pozdrawiam Edytowane 9 Marca 2013 przez marynarz77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 wygląda mi prozaicznie na problem z masa na silniku. Czy log nie zarejestrował żadnych spadków napięcia??? jak wiekowy jest legas?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marynarz77 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 sprawdzalem miernikiem ladownie i zadnych wachań trzyma kolo 14volt sorki ze zapytam co to jest ten (log) auto jest z 1996roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 napiecie znaczanie moze spasc tylko w momencie dużego obciążenia jak rozruch. W sytuacji statycznej nie bedzie spadku na kiepskiej masie. Wiem ze w imprezie są 4 podlaczenia masy na silnik. Czsto po zimie masa "odpala" Podlacz miernik do minusa cumulatora i do silnika, do karoserii, masy ecu i w roznych innych punktach; Zobacz jakie jast napiecia przy tozruchu. Wartosci powinny być zbliżone i nie powinny przekroxczyc 1-3V. Im więcej tym gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marynarz77 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 ok ale rozrusznik kreci jak szalony tzn ze ok ale sprawdze w poniedzialek ta mase , moze podlacze jakas dodatkowa mase silnik - karoseria czy ktos ma jeszcze jakies pomysly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 A napisz kiedy regulowłleś zawory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marynarz77 Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) nigdy nie regulowalem, kupilem go 3 lata temu jedna strona lekko puka (slychac takie cykanie ) i przez te 3 lata sie to nie zmienilo takze nie ma co chyba patrzec na zawory , moc ma , przyspiesza dobrze , ale co uwazasz ze zawory moga miec cos z tym wspolnego ? Edytowane 10 Marca 2013 przez marynarz77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Witam, falowanie obrotów, gaśnięcie może być spowodowane rozregulowanymi zaworami, u mnie w czasie jazdy po wciśnięciu sprzęgła potrafił zgasnąć. Wiem, że objawy nie do końca takie same, ale regulację powinienies robić co 60000 km, chyba, że masz gaz to częściej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marynarz77 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 mam gaz , auto ma tzw jato tak nazywam hydro zawory czyli szklanki takze jak mam to regulowac moze jwymienic szklanki , z tego co pamietam to jak auto posiada szklanki a nie popychacze to samo sie to reguluje , ale nie wiem, moje auto to model ej25 wiem ze ma dwa walki na jedna glowice tzw DOHC 150KM 2,5 benzyna dzis dolozylem dodatkowa mase karosieia silnik nic nie pomoglo , dalej faluje na obrotach ale to taz jest roznie raz faluje a raz nie i potrafi tak jakby przygasnoac na moment potem znow dobrze ciagnie jade utrzymuje 2000 obrotow i nagle przygasa na 1 sek znow dobrze ,jak pdregulowac obotyna biegu jalowym , jest tak jakas regulacja czy komputer tym cudem juz zarzadza, bo trzyma nisko kolo 500-600 obrotow A napisz kiedy regulowłleś zawory? kolego ale zauwazylem ze jestes z moich stron moze masz jakiegos mechanika od subaru zeby zobaczyl cos mu dolega dzis auto odpalilo jak marzenie , rano o 5 , dojazd do pracy bezproblemowy ale z powrotem juz nie bylo tak lekko , odpalam pochodzi kilka sekund i zgasnie i task do momentu jak nie dodam gazu ale zchowuje sie jakby przerywal jak go juz przepale to problem znika , ale dalej podtafi zgasnac w trakcie jazdy lub na postoju jak pracuje na biegu jalowym , pytanie moje to czxy moze to byc wina przepustnicy bo ona steruje dawka paliwowo-powietrzna moze wystarczy jak wymienie przeplywke , a jak fachowo sprawdzic przeplywomierz czy nie jest uszkodzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolek1993 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Najlepiej by było pożyczyć od kogoś identyczną sprawną przepływkę i na chwilę podmienić, to jest najlepszy sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marynarz77 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 swietnie ale zadam pytanie kto mi pozyczy przeplywke na jeden dzien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się