Jo_gurt Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Cześć, od bardzo niedawna śmigam OBK 2005 2,5 A/T wersja US. Wszystko jest fajnie, poza jednym szczegółem - wariuje kontrolka paliwa. Ogólnie wszystko jest ok przy pełnym baku. Jak zejdzie do ok 3/4 zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Jak go (OBK) docisnę mocnej przy wyprzedzaniu czy szybkim starcie, strzałka opada do ok. 1/4 i tam sobie siedzi, żeby po jakimś czasie powrócić na odpowiednie miejsce. Zasadniczo sytuacja jest powtarzalna w 100%. Jeśli paliwa jest mniej (tj poniżej połowy) to strzałka potrafi opaść do prawie samego dołu i zapalić pomarańczowy dystrybutorek. Po chwili spokojnej jazdy wraca gdzie trzeba. Wygląda to trochę jakby przy wysokich obrotach wciągał sobie gdzieś kilka litrów paliwa z baku i oddawał przy spokojniejszej jeździe Macie pomysł co to może być? Na kanadyjskim forum wyszperałem wypowiedź mówiącą o testach szczelności baku, które ponoć OBK sobie robi między 3/4 a 1/4 baku. Prawda to i czy może mieć związek? Druga sprawa - czy istnieje szansa na przełożenie reflektorów 1:1 z wersji EU? Czy to całkiem inne kształty/konstrukcje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Mam to samo ze wskaźnikiem - nie przejmuje się tym - tym bardziej, że mam LPG. Jeśli chodzi o reflektory - to istnieje taka opcja - ale wiąże się ze zmianą połączeń. Tylko podstawowe pytanie - PO CO ta zmiana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jo_gurt Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Mam to samo ze wskaźnikiem - nie przejmuje się tym Dzięki za info. W takim razie i ja się nie przejmuję, chociaż czasem warto by było wiedzieć w danym momencie na trasie czy już zjeżdżać po paliwo. Tylko podstawowe pytanie - PO CO ta zmiana? Władze mogą się przyczepić do pomarańczowych pozycji :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Tylko podstawowe pytanie - PO CO ta zmiana? Władze mogą się przyczepić do pomarańczowych pozycji :/ I słusznie, to należy koniecznie zmienić ale tylko żarówki. Są takie na aledrogo - żółte a drugi obwód to naklejone białe diody - świecą postojowe na biało a migacz na żółto. Problem załatwiony. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jo_gurt Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Czyli obwody są osobno zakończone To w takim razie trzeba będzie sobie sprawić takie cudo, o istnieniu którego nie wiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 I nie rozbieraj połowy auta żeby wymienić te żarówki - tak jak ja to zrobiłem. Tak jest prościej http://www.carcarekiosk.com/video/2006_ ... king_light Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jo_gurt Opublikowano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Sorry, że wracam do tematu, ale męczy mnie - da się przełożyć w miarę prosto te reflektory? Kształt zewnętrzny taki sam, tylna obudowa bardzo podobna. Wprawdzie nie mam zamiaru tego robić, ale z czystej ciekawości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się