luki Opublikowano 9 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2003 Dlaczego za wymianę sprzęgła na gwarancjii trzeba płacic. W moim Foresterze s-turbo z 50.000 na karku w momencie ruszania - szczególnie jak samochód jest zimny, pojawiają się ogromne drgania, tak samo jest jak puszczam sprzegło przy zmianie biegów-po prostu trzeba bardzo szybko je puszczać by drgania były mniejsze,przy czym nie slizga się ono. W serwisie stwierdzili - bez rozkręcania, że napewno jest przypalona tarcza i że za naprawę przyjdzie mi zapłacić równe 3100zł. Czy możliwe jest, że tarcza jest po prostu krzywa - bo to nie jest już moja wina, i czy sprzęgło w tym modelu jest aż tak mało trwałe? - przeciż 50tyś to jest nic na jakikolwiek samochód. Będę wdzięczny za odpowiedż i za sugestie co może być przyczyną tych dolegliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 9 Października 2003 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 9 Października 2003 Niestety nie jestem w stanie podać przyczyny uszkodzenia sprzęgła. W zalezności od ztylu jazdy przy przebiegu 50.000 km mozliwe jest jego zużycie. Trzeba tutaj pamietać, że sprzęgło jako element cierny podlega normalnemu zuzyciu eksploatacyjnemu. Niemniej nie przesadzam sprawy - mam do tego po prostu zdecydowania za mało informacji. Faktyczna ocena jest z pewnością możliwa dopiero po demontażu (zużyte okładziny ? przeciążenie termiczne ? wada materiałowa ?). Temat przekazałem do działu technicznegio z prośba o komentarz. łaczę pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIAŁ TECHNICZNY Opublikowano 14 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2003 Witam! W pierwszej kolejności chciałem wyprostować jedną istotną sprawę, mianowicie nikt nie pobiera opłat za naprawy gwarancyjne. Odnośnie sprzęgła myślę, że diagnozę można postawić dopiero po demontażu skrzyni biegów i oglądnięciu elementów sprzęgła. Moim zdaniem przy takim przebiegu (i przy tych objawach) nie będzie konieczności wymiany kpl. sprzęgła. Całą sprawę powinna załatwić wymiana samej tarczy, ale tak jak wspominałem wcześniej okaże się to dopiero demontażu skrzyni. pozdrawiam, md Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 14 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2003 A czym moze byc tto podobny problem to tych drgan ( zajacow) pojawiajacych sie podobno w wielu imprezach na jedynce i dwojce po pewnym przebiegu i podobno je sie w ramianch recallow wymienia? BByl jakis poost w tej sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Października 2003 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Października 2003 Ten, na szczęście rzadko u nas spotykany objaw występował już przy znacznie nizszych przebiegach. Niemniej - jak zauważył Dział Techniczny - stwierdzenie co się stało jest możliwe dopiero po demontażu. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się