Yatzeek Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Witam, Jako nowicjusz przeczytałem wszystkie wątki o Tribece, traktujące o zakupach. Szukam takiego auta i się uczę - czytając forum. Przesiadam się z LR Range Rovera 4,6 V8 '00 - a to było trzecie autko w rodzinie. Bo potrzebuję czasami 7 miejsc i nie potrzebuję czołgu. Tribecą chcę jeździć na codzień. Celuję w auto po lifcie. Import bezpośredni przeze mnie z Hameryki odpada, pozostaje to co w Polsce na placach tj. w necie. Na co zwracać uwagę? Trudno znaleźć topowo wyposażone europejczyki, a czy z amerykanami jest problem w diagnostyce komputerowej lub z częściami? Wypisałem sobie z wątków, co na pewno sprawdzić ... A silnik? Skrzynia? Jakie przebiegi są na tyle duże że wiążą się z nakładami? Co jest w tych autach na tyle drogie, że może zostać sfałszowane przez sprzedawcę, i później człowiek się "wozi" z problemem i musi iść w koszty? Z góry dziękuję .... PS. Jeżeli ktoś ma namiary na dobrych pośredników od importu z Hameryki lub z EU, albo na dobre autko w PL - to poproszę ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Jak z Ameryki to sprawdzić trzeba Carfax. Jeśli cię interesuje auto po lifcie...to moje odpada Swego czasu było dobre pewne u Wawrosza w Bielsku, trzeba zerknąć czy nie ma jeszcze. Jakaś jest na stronie subaru.pl w dziale komis. Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek75 Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Jak z hameryki to mam osobe godna polecenia. popatrz na www.autotrader.com (zip code 11222) tam masz wielki wybor i podawane sa czesto dane z carfax'u do wgladu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
remiq Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Witam Ja również upierałem się przy zakupie używanej Tribeci najpierw w Polsce, później w Niemczech, budżet w okolicach 60 000 zł. Celowałem pierwotnie w model przed liftem i przetestowałem 3 sztuki z ogłoszeń na otomoto i jedną po lifcie z mobile.de, gdzie musiałem sobie zrobić wycieczkę 1700 km w obie strony. Nie muszę chyba dodawać, że wedle informacji udzielonych przez ogłoszeniodawców wszystkie miały być w stanie idealnym, w co naiwnie wierzyłem, sądząc, że czasy spawania aut z czterech różnych kawałków odeszły do przeszłości. Przed udaniem się na pierwsze oględziny zaopatrzyłem się w prosty magnetyczny tester lakieru i trochę zdrowego rozsądku ( co nie było łatwe...). Nie będę się rozpisywał ale wyszło na to, że wszystkie auta były po poważnych przejściach i co gorsza sprzedający ewidentnie starali się ukryć ich historie... Więcej w kraju i okolicy nie szukałem, bo szkoda mi było czasu... nie pozostało nic innego niż drastycznie zwiększyć budżet na zakup Tribeki i przytargać ją z USA( choć nie jestem zwolennikiem galonów i F ...ale przecież głownie chodzi o właściwości jezdne auta). Moja Tribeka 2012 ma do mnie dotrzeć za miesiąc... . Zobaczymy co z tego wyjdzie.... P.s. Moje Legacy kombi 2.0 GX,165 KM 2005 ze 100 % historią będzie za niedługo na zbyciu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Na pewno będziesz zadowolony pod warunkiem, że auto z USA jest OK. Swoją drogą mam dobrą na zbyciu, też z 100% historią.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 WitamJa również upierałem się przy zakupie używanej Tribeci najpierw w Polsce, później w Niemczech, budżet w okolicach 60 000 zł. Celowałem pierwotnie w model przed liftem i przetestowałem 3 sztuki z ogłoszeń na otomoto i jedną po lifcie z mobile.de, gdzie musiałem sobie zrobić wycieczkę 1700 km w obie strony. Nie muszę chyba dodawać, że wedle informacji udzielonych przez ogłoszeniodawców wszystkie miały być w stanie idealnym, w co naiwnie wierzyłem, sądząc, że czasy spawania aut z czterech różnych kawałków odeszły do przeszłości. Przed udaniem się na pierwsze oględziny zaopatrzyłem się w prosty magnetyczny tester lakieru i trochę zdrowego rozsądku ( co nie było łatwe...). Nie będę się rozpisywał ale wyszło na to, że wszystkie auta były po poważnych przejściach i co gorsza sprzedający ewidentnie starali się ukryć ich historie... Więcej w kraju i okolicy nie szukałem, bo szkoda mi było czasu... nie pozostało nic innego niż drastycznie zwiększyć budżet na zakup Tribeki i przytargać ją z USA( choć nie jestem zwolennikiem galonów i F ...ale przecież głownie chodzi o właściwości jezdne auta). Moja Tribeka 2012 ma do mnie dotrzeć za miesiąc... . Zobaczymy co z tego wyjdzie.... P.s. Moje Legacy kombi 2.0 GX,165 KM 2005 ze 100 % historią będzie za niedługo na zbyciu. zamowiles nowke sztuke, dobrze rozumiem? o ile wiem, dosc latwo mozna zmienic US jednostki na nasze (to tylko kwestia $$$ ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 ta...gdzie można zmieniać te jednostki? Kto to robi w Tribece? Wysyłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps za pomocą Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 ta...gdzie można zmieniać te jednostki? Kto to robi w Tribece? Wysyłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps za pomocą Tapatalk 2 wiem, kto to robi na Litwie Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Trochę daleko, ale dobrze wiedzieć. Może się przydać. Myślę, jeśli to możliwe by taką informacje wrzucić w wątek o zmianach z USA na EU. Jest taki. Będzie łatwiej dla innych, którzy szukają takiego rozwiązania. Wysyłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps za pomocą Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
remiq Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 ta...gdzie można zmieniać te jednostki? Kto to robi w Tribece? Wysyłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps za pomocą Tapatalk 2 wiem, kto to robi na Litwie A mógłbyś podesłać namiary na prv ? Pytałem w Niagara Sp...w Kanadzie ale generalnie nie robią albo im się nie chce zajmować pojedyńczymi egzemplarzami. Na Litwę byłoby dużo bliżej, tym bardziej, że podobno wystarczy dostarczyć panel zegarów do przeprogramowania i wszystko inne zaczyna wyświetlać jednostki metryczne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 ta...gdzie można zmieniać te jednostki? Kto to robi w Tribece? Wysyłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps za pomocą Tapatalk 2 wiem, kto to robi na Litwie A mógłbyś podesłać namiary na prv ? Pytałem w Niagara Sp...w Kanadzie ale generalnie nie robią albo im się nie chce zajmować pojedyńczymi egzemplarzami. Na Litwę byłoby dużo bliżej, tym bardziej, że podobno wystarczy dostarczyć panel zegarów do przeprogramowania i wszystko inne zaczyna wyświetlać jednostki metryczne... masz pw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now