Jump to content

Zdecydowany na Tribecę ...


Yatzeek

Recommended Posts

Witam,

Jako nowicjusz przeczytałem wszystkie wątki o Tribece, traktujące o zakupach.

Szukam takiego auta i się uczę - czytając forum.

Przesiadam się z LR Range Rovera 4,6 V8 '00 - a to było trzecie autko w rodzinie.

Bo potrzebuję czasami 7 miejsc i nie potrzebuję czołgu. Tribecą chcę jeździć na codzień.

Celuję w auto po lifcie. Import bezpośredni przeze mnie z Hameryki odpada, pozostaje to co w Polsce na placach tj. w necie.

Na co zwracać uwagę? Trudno znaleźć topowo wyposażone europejczyki, a czy z amerykanami jest problem

w diagnostyce komputerowej lub z częściami?

Wypisałem sobie z wątków, co na pewno sprawdzić ...

A silnik? Skrzynia? Jakie przebiegi są na tyle duże że wiążą się z nakładami?

Co jest w tych autach na tyle drogie, że może zostać sfałszowane przez sprzedawcę, i później człowiek się "wozi"

z problemem i musi iść w koszty?

Z góry dziękuję ....

 

PS. Jeżeli ktoś ma namiary na dobrych pośredników od importu z Hameryki lub z EU, albo na dobre autko w PL - to poproszę ...

Link to comment
Share on other sites

Jak z Ameryki to sprawdzić trzeba Carfax. Jeśli cię interesuje auto po lifcie...to moje odpada :)

Swego czasu było dobre pewne u Wawrosza w Bielsku, trzeba zerknąć czy nie ma jeszcze. Jakaś jest na stronie subaru.pl w dziale komis.

 

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Witam

Ja również upierałem się przy zakupie używanej Tribeci najpierw w Polsce, później w Niemczech, budżet w okolicach 60 000 zł. Celowałem pierwotnie w model przed liftem i przetestowałem 3 sztuki z ogłoszeń na otomoto i jedną po lifcie z mobile.de, gdzie musiałem sobie zrobić wycieczkę 1700 km w obie strony. Nie muszę chyba dodawać, że wedle informacji udzielonych przez ogłoszeniodawców wszystkie miały być w stanie idealnym, w co naiwnie wierzyłem, sądząc, że czasy spawania aut z czterech różnych kawałków odeszły do przeszłości. Przed udaniem się na pierwsze oględziny zaopatrzyłem się w prosty magnetyczny tester lakieru i trochę zdrowego rozsądku ( co nie było łatwe...). Nie będę się rozpisywał ale wyszło na to, że wszystkie auta były po poważnych przejściach i co gorsza sprzedający ewidentnie starali się ukryć ich historie...

Więcej w kraju i okolicy nie szukałem, bo szkoda mi było czasu... nie pozostało nic innego niż drastycznie zwiększyć budżet na zakup Tribeki i przytargać ją z USA( choć nie jestem zwolennikiem galonów i F ...ale przecież głownie chodzi o właściwości jezdne auta). Moja Tribeka 2012 ma do mnie dotrzeć za miesiąc... :D . Zobaczymy co z tego wyjdzie....

 

P.s. Moje Legacy kombi 2.0 GX,165 KM 2005 ze 100 % historią będzie za niedługo na zbyciu.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Ja również upierałem się przy zakupie używanej Tribeci najpierw w Polsce, później w Niemczech, budżet w okolicach 60 000 zł. Celowałem pierwotnie w model przed liftem i przetestowałem 3 sztuki z ogłoszeń na otomoto i jedną po lifcie z mobile.de, gdzie musiałem sobie zrobić wycieczkę 1700 km w obie strony. Nie muszę chyba dodawać, że wedle informacji udzielonych przez ogłoszeniodawców wszystkie miały być w stanie idealnym, w co naiwnie wierzyłem, sądząc, że czasy spawania aut z czterech różnych kawałków odeszły do przeszłości. Przed udaniem się na pierwsze oględziny zaopatrzyłem się w prosty magnetyczny tester lakieru i trochę zdrowego rozsądku ( co nie było łatwe...). Nie będę się rozpisywał ale wyszło na to, że wszystkie auta były po poważnych przejściach i co gorsza sprzedający ewidentnie starali się ukryć ich historie...

Więcej w kraju i okolicy nie szukałem, bo szkoda mi było czasu... nie pozostało nic innego niż drastycznie zwiększyć budżet na zakup Tribeki i przytargać ją z USA( choć nie jestem zwolennikiem galonów i F ...ale przecież głownie chodzi o właściwości jezdne auta). Moja Tribeka 2012 ma do mnie dotrzeć za miesiąc... :D . Zobaczymy co z tego wyjdzie....

 

P.s. Moje Legacy kombi 2.0 GX,165 KM 2005 ze 100 % historią będzie za niedługo na zbyciu.

zamowiles nowke sztuke, dobrze rozumiem? :)

 

o ile wiem, dosc latwo mozna zmienic US jednostki na nasze (to tylko kwestia $$$ :P )

Link to comment
Share on other sites

Trochę daleko, ale dobrze wiedzieć. Może się przydać. Myślę, jeśli to możliwe by taką informacje wrzucić w wątek o zmianach z USA na EU. Jest taki. Będzie łatwiej dla innych, którzy szukają takiego rozwiązania.

 

Wysyłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps za pomocą Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

ta...gdzie można zmieniać te jednostki? Kto to robi w Tribece?

 

Wysyłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps za pomocą Tapatalk 2

wiem, kto to robi na Litwie :P

 

A mógłbyś podesłać namiary na prv ?

Pytałem w Niagara Sp...w Kanadzie ale generalnie nie robią albo im się nie chce zajmować pojedyńczymi egzemplarzami.

Na Litwę byłoby dużo bliżej, tym bardziej, że podobno wystarczy dostarczyć panel zegarów do przeprogramowania i wszystko inne zaczyna wyświetlać jednostki metryczne... :)

Link to comment
Share on other sites

ta...gdzie można zmieniać te jednostki? Kto to robi w Tribece?

 

Wysyłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps za pomocą Tapatalk 2

wiem, kto to robi na Litwie :P

 

A mógłbyś podesłać namiary na prv ?

Pytałem w Niagara Sp...w Kanadzie ale generalnie nie robią albo im się nie chce zajmować pojedyńczymi egzemplarzami.

Na Litwę byłoby dużo bliżej, tym bardziej, że podobno wystarczy dostarczyć panel zegarów do przeprogramowania i wszystko inne zaczyna wyświetlać jednostki metryczne... :)

masz pw :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...