Skocz do zawartości

Rota G-Force Concave 18x8,5 et48 w turbowannie?


Zuczek99

Rekomendowane odpowiedzi

Opony w GT o szerokości 225 sprawiają tylko kłopoty na polskich drogach,215 to max co można wrzucić do GT aby autko nie pływało po koleinach.

Przy ET 48 oponki 225 na bank będą obcierać o ranty błotników z tyłu,przy 215 i takim ET również jest sporo szans na obcieranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrezygnowałem z tych 18. W tym programie wychodzi na to ze felgi 17x8 z oponami 215/40/17 beda pasowaly idealnie. Czy mozna kierowac sie tym co program mi wylicza?

 

 

A w tym watku juz wczesniej czytałem jak to ma wygladac ale i tak dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zuczek99, nie do końca dawałbym wiarę tym wyliczeniom konfiguratora.

Mam komplet opon Bridgestone RE 092 215/45/17 i na felgach z STi 17x7,5 przy ET 53 opierają się rantem ochronnym o amor z tyłu,opony 225/45/17 innego producenta,na tej samej feldze wchodziły bez problemów.

Nim zdecydujesz się na zakup poprzymierzaj aby póżniej nie było zaskoczenia.

Moim zdaniem felga o szerokości 8 cali do GT to trochę dużo,może być problem w skrętach na przedniej osi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko problem w tym że chcem kupić nowe felgi Rota DPT i nie mam możliwości przymierzenia. Przy ET48 koło zostanie wysunięte bardziej w strone zewnetrzną więc o amorki nie powinno obcierać ale nie jestem pewien o przerwe pomiędzy rantem a felgą. Myślisz że przy skręcaniu może obcierać o wewnętrzna stronę nadkola?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi 17x8

Przy takiej feldze jest to bardzo prawdopodobne,przy dużym skręcie,tutaj dużo będzie zależało od konstrukcji opony.

Niekoniecznie musi to być ten model felgi.Jeśli masz możliwość przymiarki felg 17x8 o zbliżonym ET,da Ci to jakiś obraz i pogląd na sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym tez bedzie problem. Nie znam nikogo kto ma kola chocby o zblizonych parametrach. Moze mogłbyś doradzic mi jaki wymiar bedzie najlepszy. Tak zeby to wygladalo naprawde ladnie i kola nie chowaly sie za mocno w nadkolach , a tworzyly z samochodem jedna bryłę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdanie do GT to 17x7 ewentualnie jak ktoś bardzo chce 17x7,5 to max,oczywiście mówimy o seryjnym GT.

ET to przy takim rozmiarze w granicach 48-55,tu każdy wedle swoich upodobań i rozmiaru opon.Koła w rozmiarze 17 cali ładnie wypełniają wnęki itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko moje zdanie, wiadomo ,niektórzy wolą nowe rzeczy, ale ja bym nie kupił NOWYCH Rot. Nie wiem jak to tam stoi ,ale pewnie strzelam 4000 za felgi? :roll:A gdzie opony... +jakie opinie/legendy krążą o Rotach wiadomo...

 

Ja bym proponował jednak profil 45 ,a szerokosc 205. Ew 215.

 

Z reszta foto mojej jest w linku który zarzucił dyziek.

 

btw. Zuczek99, nie przyznawaj sie ofen ,że nie robisz na rajdowo ,bo od razu lincz :mrgreen: A z tego co piszesz to prawie Ci można posądzić o HerraFrush & the perfect fittment :P

 

 

bonus:

tumblr_m2pmwxziTH1qf47cxo3_1280.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...