mala123 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 No to jeszcze jedno pytanie... jeśli auto jedzie to ze skrzynią wszystko ok??:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 a na to pytanie to nikt nie zna odpowiedzi w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 No to jeszcze jedno pytanie... jeśli auto jedzie to ze skrzynią wszystko ok??:> Jeździj, słuchaj, zwracaj baczną uwagę na zachowanie auta. Jeżeli coś jest nie tak, raczej szybko to odkryjesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 U mnie po akcji z P – kiedy samochód jechał za wolno żeby zadziałała zapadka i z piskiem stanął dęba – zacząłem zwracać uwagę na dźwięki z okolic tylnego dyfra przy przechodzeniu z R na D lub 3 i odwrotnie, rzadziej z przystankiem na N i z samego N na R lub D i 3. Dźwięki ustają po zainstalowaniu bezpiecznika uaktywniającego tryb FWD - dlatego diagnozuje paranoję lub inny syndromem pourazowy. Czy u Was takie operacje przebiegają bezgłośnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się