cubikon Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Słaby już akumulator rozładował się po zostawieniu lampki wewnętrznej (chyba). Silnik nie kręcił, był terkot, na wyświetlaczu "małego" przebiegu wyświetlało błąd "Err I U". Auto odpalone z kabli, błąd "Err IU"znikł po prostym resecie (odpięcie aku na 10 minut) ale pozostało jeszcze coś... Świeci się "check engine" razem z mrugającą kontrolką tempomatu "cruise". Nie zauważyłem żadnych niedogodności i auto normalnie jedzie. W wyszukiwarce znalazłem temat o błędzie tych dwóch kontrolek ale tam mowa byłą raczej o sondzie lambda lub katalizatorze. Nie sądzę by u mnie było to coś więcej niż pozostałość błędy aku. Pytanie jak to wykasować/sprawdzić? Tylko podpięcie pod kompa w ASO? BTW, mój aku nie jest opisany w żaden sposób, podpowiecie może jaki kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Możesz zrobić kilkanaście km i błąd przejdzie do przeszłości, w między czasie odłączyć ako na nieco dłużej. Bląd możesz skasować też przez OBD II, jednym z dwóch dostępnych programów. W sprawie ako, polecana Varta Blue Dynamic D47 60Ah, szczegóły w wątku - akumulatory w subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubikon Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Dzięki, przejechałem 330km ... niestety nadal bez tempomatu i z CheckEnginem. Zakup Varty in progress, podpięcie do kompa spróbuję załatwić na Jutrzenki. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Dzięki, przejechałem 330km ... niestety nadal bez tempomatu i z CheckEnginem. Zakup Varty in progress, podpięcie do kompa spróbuję załatwić na Jutrzenki. pzdr Standardowy objaw dla problemów z katalizatorem, polecam podłączyć do kompa w ASO, mi załatwili w Imprezie w minutkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubikon Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Varta zamontowana błąd jakoś zniknął sam ... nie będę mechanikom zawracał głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Varta zamontowanabłąd jakoś zniknął sam ... nie będę mechanikom zawracał głowy. no przecież napisałem :wink: : Możesz zrobić kilkanaście km i błąd przejdzie do przeszłości, ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mowimar Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 witam mam pytanie odnośnie takiego błędu error IU widzę ze tu każdy ma coś innego ja w swym autku ( Outback 2,5 z 2005) mam taki error IU wraz ze światłem przeciwmgielnym i kontrolka tegoż światła ( nie można wyłączyć światła tylnego przeciwmgielnego) czy ktoś się troszkę zna na takich rzeczach bo wiem ze to może być coś prostego i nie będzie potrzebna pomoc serwisu (zwieszony przekaźnik lub coś innego i gdzie to szukać ) a i czy warto to atakować samemu i nie lepiej zostawić to serwisowi pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekkkk Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Miałem kiedyś coś takiego po rozładowaniu akumulatora zimą. Po śledztwie internetowym okazało się, że jak komputer zauważy zbyt niskie napięcie to wywala błąd. Żeby skasować wystarczy przekręcić kluczyk i odczekac 30s czy minute przed zapaleniem. -- Pn wrz 17, 2012 10:39 am -- Miałem kiedyś coś takiego po rozładowaniu akumulatora zimą. Po śledztwie internetowym okazało się, że jak komputer zauważy zbyt niskie napięcie to wywala błąd. Żeby skasować wystarczy przekręcić kluczyk i odczekac 30s czy minute przed zapaleniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 A ja mam inne pytanie.Co sie stanie z sonda lambda w Legacy 2006,jesli rozladuje sie zima akumulator?Czy trzeba wowczas odwieszac ja z komputerem?Pytam ise,bo w Corollce tak mialem,ale w civicu juz nie.Musialem odwieszac lambde w rolce,czy e Leagcym,tez to moze mnie spotkac? Mam jakis glupi,asowski,warszawski alarm,montowany w salonie w Krakowie.Nie ma on odciecia kluczykiem centralki,co sie stanie,jak rozladuje mi sie aku?Bedzie wyl na podtrzymaniu napiecia,jesli tak,to jak mam go wylaczyc?Zadnego kluczyka do centralki alarmowej nie mam,nie ma tez wejscia w alaramowej centralce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się