pawelszczak1 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Hej, od początku roku miałem trochę problemów z moim autkiem, zaczęło się od falowania obrotów, przez podszarpywanie do spadku mocy. Więc tak mój Outback 2004 r. 2,5 l zaczal podszarpywać, diagnoza wymiana świec, świece zostały wymienione lecz problem pozostał dalej wymiana przewodów (jeden był walnięty) podszarpywanie pozostało może było trochę mniejsze (wszytko działo się na wolnych obrotach), wiec zostały wyregulowane zawory no i po tych zabiegach niby wszytko ok, ale po kilku dniach jazdy zauwazyłem że dosyć znaczaco spadła moc, a także podczas zwalniania pedału gazu (np hamowania silnikiem) pozostało lekkie szarpnięcie, jakby był za duzy bieg, chwilka i potem znowu normalnie. Zastanawiam się czy to może być przepływomierz??? mój mechanik brał równiez to pod uwagę, ale za bardzo nie było jak sprawdzić (nie miał na podmiankę). Mieliście może podobne problemy??? Może macie jakieś pomysły co tu może być nie tak??? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Może regulacja zaworów nie była zrobiona poprawnie, tzn zawory są podparte lub za ciasno. Objawia się to zmniejszoną elastycznością i mniejszą mocą. Silnik słabiej wkręca się na obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się