tomeklpu Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 witam, mam klilka pytanek odnośnie Justy I 1992 rok 74km 4WD:p skrzynia manualna -jaki olej od silnika, i ile -jaki olej do skrzyni i tylnego mostu, i ile :roll: Jeśli ktoś może posiada schemat tych rurek z podciśnieniem "pump purge" to bardzo proszę o podrzucenie. Ew. jeśli ktoś może to porobić dużo szczegółowych fotek komory silnika bo za nic nie mogę dojść tych podciśnień i obroty falują... Przydał by się też schemacik elektryczny autka, autodata niestety nic nie ma do zaoferowania. Ostatnim sprawa to czy zbiorniczek wyrównawczy jest połączony tylko z chłodnica tym małym wężykiem obok korka czy ma jeszcze podłączenie od dołu z przewodami z płynem bardzo proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loko Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Oleje Justy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Z tego co pamiętam to do silnika wchodzi 2,8 litra, powinno być napisane na pokrywie głowicy. Ja do swojego leję VALVOLINE VR1 RACING 10W60. Olej do silników o sporym przebiegu które są dość mocno wysilane. U mnie sprawuje się bardzo dobrze, ale bardzo często go wymieniam bo mniej więcej co 4-5 tys. http://ew5.earlweb.com/recommendations. ... 7&brand=45 tutaj masz rozpisane ile oleju gdzie wchodzi. Do manualnej skrzynie wchodzi 3,4 litra. Dodatkowo masz napisane jakie oleje są najlepsze od motula. Choć jak teraz masz mineralkę to syntetyka na pewno bym nie lał. Nad pół syntetykiem też bym się zastanawiał. Do skrzyni ja leję mobila 75W-90. Choć zwykły hipol też daje radę. Co do oleju to ważne jest do czego Ci służy auto i jaki masz obecnie zalany olej. Jeśli chodzi o zbiorniczek wyrównawczy to tylko tym przewodzikiem jest połączony. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Ja do swojego leję VALVOLINE VR1 RACING 10W60. Olej do silników o sporym przebiegu które są dość mocno wysilane. To i ja takim zaleje. Bo ile przebiegu ma to bozia wie, na budziku niby 275 tyś, ale to drugi silnik jest(poprzedni jest w garażu), całkiem ładnie pracuje i się pobiera. Choć jak teraz masz mineralkę to syntetyka na pewno bym nie lał. Nad pół syntetykiem też bym się zastanawiał. A co mam to nawet najstarsi górale nie wiedzą. Do skrzyni ja leję mobila 75W-90. Udało mi się dorwać za friko Shell Transaxle 75w90 (prawie 50zł za 1 Litr!!) więc taki leci do skrzyni i mostu. Jeśli chodzi o zbiorniczek wyrównawczy to tylko tym przewodzikiem jest połączony. Dzięki. I jeśli miałbyś chwilę to porobiłbyś trochę fotek z tymi rurkami podciśnienia bo nie mogę ich dojść i faluja obroty jak głupie. Leci plus dla Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Jakoś na dniach postaram się porobić parę zdjęć silnika i przewodów. W telefonie niestety nie mam lampy błyskowej, a obecnie wracam do mieszkania jak jest już ciemno, także może to 2-3 dni zająć, ale będą na pewno. BTW jest zdjęcie silnika Justy wystawione przez Huzara w temacie Justy Team na stronie chyba 21- tak na szybko. Dzięki za plusa, polecam się na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Jakoś na dniach postaram się porobić parę zdjęć silnika i przewodów. W telefonie niestety nie mam lampy błyskowej, a obecnie wracam do mieszkania jak jest już ciemno, także może to 2-3 dni zająć, ale będą na pewno. BTW jest zdjęcie silnika Justy wystawione przez Huzara w temacie Justy Team na stronie chyba 21- tak na szybko.Dzięki za plusa, polecam się na przyszłość. Widziałem tą fotkę, takie są i na alldrogo, jednak mało widać i potrzeba mi szczegółowych bardziej, także czekam z niecierpliwością. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 oto i obiecane zdjęcia. Jakbyś chciał jakieś dodatkowe to pisz Jest też trochę elektroniki ( na czerwono zaznaczony map sensor), bo inny forumowicz o to prosił, ale może Tobie też się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 dzięki za foto;) może jutro pojadę i spróbuje powalczyć z tym jakoś. Pamiętasz może który to kabel wsadziłeś w dolot po stożku? ten taki coś ala szpikulec(czujnik) czy jak bo też planuje zamontować stożek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Kupiłem już Justy ze stożkiem, więc miałem wszystko zrobione. Mogę porobić zdjęcia to porównasz i pewnie coś wymyślisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 spoko, najpierw muszę dojść czego nie ma iskry(prawdopodobnie uszkodzona wiązka silnika), potem naprawić falowanie obrotów a na koniec wywalić ori filtr i wstawić stożek, ale jak coś będę potrzebował dam znać thx za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Ja u siebie też mam problemy z wiązką;/ Iskra mi znika jak poruszam kabelkami przy cewce ( dokładnie tymi od wtyczki pod przewodem zapłonowym). Może u Ciebie jest podobnie. Czasami podczas jazdy jak wpadnę w dziurę totalnie iskra mi przez to znika i po sekundzie wraca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 sprawdź sobie styki czy nie są zaśniedziałe, lub czy wsuwki nie są luźne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Sprawdzałem, nawet wd40 psikałem ale nie wiele to dało. Starość zrobiła swoje i niestety będę musiał trochę polutować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się