mstar Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 wygląda zabójczo... i zabójczo kosztuje... [/url] niejeden oddałby .... (na wszelki wypadek nie wpiszę) ale wciąż dostępne ostatnie z 300 egzemplarzy - koneserzy wiedzą, co znaczy 206 nbr [wybaczcie, nie mogłem sobie darować ;-) ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ale wypas :shock: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Dla mnie nic specjalnego A to ze ma naklejke NBR to dla mnie szczyt fanaberii juz wolalbym taka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 co kto lubi... dodam, że poza emblematami, nalepką i karbonowym dachem i takim spojlerkiem, ma parę innych detali, które tak bardzo nie rzucają się w oczy, a które stawiają ją deko wyżej od 'typowego' STI. choćby motor: 2.0 T (320/430) kierownicę tylko walnęli (nie wiem dlaczego) po prawej... poza tym samochód to jednak trochę gadżet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 stawiają ją deko wyżej od 'typowego' STI.choćby motor: 2.0 T (320/430) W Japonii wszystkie STI mają silnik 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 stawiają ją deko wyżej od 'typowego' STI.choćby motor: 2.0 T (320/430) W Japonii wszystkie STI mają silnik 2.0 Skąd masz taką informację? Według mojej wiedzy /i doświadczenia/ w JP kupujesz STI w wersji A line - 2.5 T /z automatyczną skrzynią biegów/ - bardzo popularne lub STI 2.0 z /6 MT/. Więc jest i takie i takie. W przeciwieństwie do reszty świata możesz tez wybrać rodzaj wnętrza :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 wygląda zabójczo... [ http://img69.imageshack.us/img69/8664/nbrp2photo.jpg ] i zabójczo kosztuje... [ http://img210.imageshack.us/img210/3794/zrzutekranu20120218o202.png ][/url] niejeden oddałby .... (na wszelki wypadek nie wpiszę) ale wciąż dostępne ostatnie z 300 egzemplarzy - koneserzy wiedzą, co znaczy 206 nbr [wybaczcie, nie mogłem sobie darować ;-) ] Fajne 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 stawiają ją deko wyżej od 'typowego' STI.choćby motor: 2.0 T (320/430) W Japonii wszystkie STI mają silnik 2.0 Skąd masz taką informację? Według mojej wiedzy /i doświadczenia/ w JP kupujesz STI w wersji A line - 2.5 T /z automatyczną skrzynią biegów/ - bardzo popularne lub STI 2.0 z /6 MT/. Więc jest i takie i takie. W przeciwieństwie do reszty świata możesz tez wybrać rodzaj wnętrza :-) To zwracam honor, byłem przekonany że są tylko 2.0 bo kiedyś tak było. Wyraźniej teraz to zmienili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti_D Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Nawet Forester TS ma 2.5l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się