Skocz do zawartości

Sprzęgło do Imprezy MY06 2,5


Sami

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam mały problemik - mam sprzęgło do wymiany, pacjent to Impreza GG 2,5, 173 konie. Jedyne zestawy sprzęgła jakie znalazłem kosztują jakieś chore pieniądze, a często w ogóle ich nie ma bo "panie, przecież to amerykaniec, my takiego nie mamy w systemie".

 

Więc pytanie - z jakiego jeszcze modelu/wersji podejdzie komplet sprzęgła NA PEWNO? Tak, żeby kosztował mniej niż 2500zł, bo za tyle mi teraz proponują?

 

-- 14 lut 2012, o 18:23 --

 

Ktoś ktokolwiek? Muszę szybko wymienić bo już ciężko się jeździ a nie chcę wydawać 2500 na same części :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam mały problemik - mam sprzęgło do wymiany, pacjent to Impreza GG 2,5, 173 konie. Jedyne zestawy sprzęgła jakie znalazłem kosztują jakieś chore pieniądze, a często w ogóle ich nie ma bo "panie, przecież to amerykaniec, my takiego nie mamy w systemie".

 

Więc pytanie - z jakiego jeszcze modelu/wersji podejdzie komplet sprzęgła NA PEWNO? Tak, żeby kosztował mniej niż 2500zł, bo za tyle mi teraz proponują?

 

-- 14 lut 2012, o 18:23 --

 

Ktoś ktokolwiek? Muszę szybko wymienić bo już ciężko się jeździ a nie chcę wydawać 2500 na same części :(

A kto ci takie ceny proponuje :shock: , kup oryginał i po sprawie ok 1500 zł. Dostępny od ręki , pewnie wszędzie w ASO , a jak będziesz miał problem z dostępności to pisz

 

-- 14 lut 2012, o 20:22 --

 

Nie podejdzie

 

 

:roll: Dlaczego?

 

Bo jest inny system wysprzeglania , inne koło, inny siłownik, inny przewód, inna lapa, inne sprzęgło :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za rady, czekam jeszcze na maila z exedy, może oni coś podpasują. W ASO też zapytam of cors, wcześniej nawet nie przyszło mi do głowy, pracowałem kiedyś w Toyocie i mam wryty schemat ASO=drogo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za rady, czekam jeszcze na maila z exedy, może oni coś podpasują. W ASO też zapytam of cors, wcześniej nawet nie przyszło mi do głowy, pracowałem kiedyś w Toyocie i mam wryty schemat ASO=drogo ;)

 

 

A ja szczerze , dalej nie rozumiem wywarzania otwartych drzwi :D

Po pierwsze EXEDY mimo że jest producentem na pierwszy montaż do Subaru , to sprzegła przez nich sprzedawane jako OEM replacement, nie są takie same jak OEM . wystarczy wziąć tarcze do ręki , i porównac :D

Po drugie róznica w cenie pomiedzy EXEDY a OEM jest śmieszna i nie warta zachodu

Po trzecie szczególnie w GT/WRX czuć często delikatne drgania przy ruszaniu

Po czwarte, po remapie np. stage I np. w WRX.2.5 T docisk jest słabszy i nie trzyma a seria daje jeszcze rade

 

 

Po piąte , kupuj OEM :twisted::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...