Sami Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Witam, mam mały problemik - mam sprzęgło do wymiany, pacjent to Impreza GG 2,5, 173 konie. Jedyne zestawy sprzęgła jakie znalazłem kosztują jakieś chore pieniądze, a często w ogóle ich nie ma bo "panie, przecież to amerykaniec, my takiego nie mamy w systemie". Więc pytanie - z jakiego jeszcze modelu/wersji podejdzie komplet sprzęgła NA PEWNO? Tak, żeby kosztował mniej niż 2500zł, bo za tyle mi teraz proponują? -- 14 lut 2012, o 18:23 -- Ktoś ktokolwiek? Muszę szybko wymienić bo już ciężko się jeździ a nie chcę wydawać 2500 na same części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 hmmm pewnie podejdzie z WRXa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Wrx ma chyba większe sprzęgło i jest odciągane a w n/a 2.5 jest dociskane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 To że jest wieksze,raczej nie ma znaczenia,nawet lepiej.Tylko zostaje kwestia jego uruchamiania :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 A koło zamachowe,wysprzęglik itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 A koło zamachowe,wysprzęglik itd Ja mu to wszystko w idealnym stanie sprzedam za 500zł wraz ze sprzęgłem.Kwestia czy chce :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Ale to nie będzie pasowało.Od jakiego wrx-a to masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 2002r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Nie podejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Nie podejdzie :roll: Dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Witam, mam mały problemik - mam sprzęgło do wymiany, pacjent to Impreza GG 2,5, 173 konie. Jedyne zestawy sprzęgła jakie znalazłem kosztują jakieś chore pieniądze, a często w ogóle ich nie ma bo "panie, przecież to amerykaniec, my takiego nie mamy w systemie". Więc pytanie - z jakiego jeszcze modelu/wersji podejdzie komplet sprzęgła NA PEWNO? Tak, żeby kosztował mniej niż 2500zł, bo za tyle mi teraz proponują? -- 14 lut 2012, o 18:23 -- Ktoś ktokolwiek? Muszę szybko wymienić bo już ciężko się jeździ a nie chcę wydawać 2500 na same części A kto ci takie ceny proponuje :shock: , kup oryginał i po sprawie ok 1500 zł. Dostępny od ręki , pewnie wszędzie w ASO , a jak będziesz miał problem z dostępności to pisz -- 14 lut 2012, o 20:22 -- Nie podejdzie :roll: Dlaczego? Bo jest inny system wysprzeglania , inne koło, inny siłownik, inny przewód, inna lapa, inne sprzęgło :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sami Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Dzięki Panowie za rady, czekam jeszcze na maila z exedy, może oni coś podpasują. W ASO też zapytam of cors, wcześniej nawet nie przyszło mi do głowy, pracowałem kiedyś w Toyocie i mam wryty schemat ASO=drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Bo jest inny system wysprzeglania , inne koło, inny siłownik, inny przewód, inna lapa, inne sprzęgło Ja mu to wszystko w idealnym stanie sprzedam za 500zł wraz ze sprzęgłem.Kwestia czy chce Ale już chyba sobie poradził :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Dzięki Panowie za rady, czekam jeszcze na maila z exedy, może oni coś podpasują. W ASO też zapytam of cors, wcześniej nawet nie przyszło mi do głowy, pracowałem kiedyś w Toyocie i mam wryty schemat ASO=drogo A ja szczerze , dalej nie rozumiem wywarzania otwartych drzwi Po pierwsze EXEDY mimo że jest producentem na pierwszy montaż do Subaru , to sprzegła przez nich sprzedawane jako OEM replacement, nie są takie same jak OEM . wystarczy wziąć tarcze do ręki , i porównac Po drugie róznica w cenie pomiedzy EXEDY a OEM jest śmieszna i nie warta zachodu Po trzecie szczególnie w GT/WRX czuć często delikatne drgania przy ruszaniu Po czwarte, po remapie np. stage I np. w WRX.2.5 T docisk jest słabszy i nie trzyma a seria daje jeszcze rade Po piąte , kupuj OEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sami Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Czyli OEM będzie lepszy niż aftermarket exedy? Rujnujesz mój światopogląd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się