jarek75 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Witam. Przymierzam sie do zakupu Forestera. Do tej pory bralem pod uwage dwie opcje, jak w tytule, 2.0XT albo 2.5 XT. Jednak kiedy poczytalem jakie z silnikiem 2.5 moga byc problemy, przechodzi mi ochota. Stad moje pytanie : jak sprawuje sie 2.0, czy ma jakies wrodzone wady, czy jest mniej problemowy niz 2.5. Jak znosi podniesienie mocy do 200-220 ps? Nie chce sie scigac, potrzebuje szybkie, bezproblemowe auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 tutaj znajdziesz weszystko search.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek75 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Tak myslalem. Liczylem na obszerniejsza wypowiedz....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Tak myslalem. Liczylem na obszerniejsza wypowiedz....... Proszę bardzo Drogi jarku75, Zapraszamy do skorzystania z forumowej wyszukiwarki z uwagi na fakt, iż temat ten był omawiany na The Forum wielokrotnie i wszelkie informacje jakich potrzebujesz już zostały opisane. pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia, Kubeusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek75 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Szukalem ale nie wyszlo. Luz. Wielkie dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 jarek75, w 2.0 padaja panewki a w 2.5 uszczelka pod glowica tak wiec wybor jest trudny :wink: ja osobiscie bralbym i bede celowal w 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek75 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 W koncu konkretna informacja, dziekuje. Doczytalem sie takze ze 2.5 ma problemy z pierscieniami, ze sam silnik nie jest do konca udany. Cos czuje ze wybor nie bedzie latwy. Moze Outlander 2.0T ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Myslalem nad outlanderem 2T a skonczylem z 2,5xt i jestem mega zadowolony. Mitsu IMO taki bezpłciowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Jeśli nie zamierzasz się ścigać i katować auta to polecam 2,5. Silnik ma lepszy dół, a to decyduje o swobodzie na drodze, po prostu bajka. Po prostu nie ładuj go na maksa. Wystarczy założyć zegar doładowania, zobaczysz wtedy o co chodzi, bo wbrew pozorom ważne są też przyspieszenia autostradowe na najwyższym biegu. Lej dobry olej, pilnuj poziomu i będzie gitara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek75 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Nie, scigac sie nie mam zamiaru, juz chyba z tego wyroslem. Wiadomo, czasami rure trzeba przepalic, wyciac jakies wiejsko stuningowane GTI. Wielkie dzieki za rozjasnienie tematu. Czas rozjerzec sie za jakims ladnym 2.5. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Miałem ten sam dylemat i wziąłem 2.0XT. Póki co spełnia w 100% moje wymagania. Sądząc po ilości postów na forum tym i tym drugim znacznie częściej pada uszczelka w 2.5 niż panewki w 2.0. A z tych 2.0 co padają panewki to w większości to Imprezy a tam turbina większa i silnik bardziej obciążony. Poza tym 2.5 lubi wypić trochę oleju. Oczywiście, że frajda z 2.5XT jest większa, ale zależy czego szukasz. Mi puki co 2.0 XT wystarcza. Jak mi przestanie wystarczać to go dłubnę Wole mieć 2.0 blok a reszta dłubnięta do parametrów 2.5XT niż serię 2.5XT i czujnik CO2 w schowku Wiem, że zaraz padnie argument, że 2.5XT można dłubnąć jeszcze bardziej, ale ja bez zakucia tego bym nie robił. 2.0 turbo na kolumnę tirów mi wystarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek75 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Ehhhhhhhhh. A juz myslalem ze po problemie. Myslalem rowniez o 2.0 poprawionym na ponad 200 ps, parametry bliskie 2.5. Idzie oglupiec. Chyba kupie poldona z gazem..................... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Spokojnie. I tak masz lepiej ode mnie bo ja to nie wiedziałem czy Forestera, Imprezę, Outbacka czy Legasia Jedno miałem jasno postawione: chcę kompletną serię, którą w razie czego sam będę modyfikował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Niewiem ,czy kolega jarek75, bierze pod uwage tylko PERFORMANCE obydwuch aut ale wydaje mi sie ,ze srodek 2.5T jest jakby lepiej wykonany :roll: (mowa tu o SG5 ) kierownice ma jakby lepsza, siedzenia ponoc super i navi wziąłem 2.0XT. poka poka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 poka poka Jak umyję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się