Skocz do zawartości

Forester 2.0 XT czy 2.5 XT?


jarek75

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przymierzam sie do zakupu Forestera. Do tej pory bralem pod uwage dwie opcje, jak w tytule, 2.0XT albo 2.5 XT. Jednak kiedy poczytalem jakie z silnikiem 2.5 moga byc problemy, przechodzi mi ochota. Stad moje pytanie : jak sprawuje sie 2.0, czy ma jakies wrodzone wady, czy jest mniej problemowy niz 2.5. Jak znosi podniesienie mocy do 200-220 ps? Nie chce sie scigac, potrzebuje szybkie, bezproblemowe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myslalem. Liczylem na obszerniejsza wypowiedz.......

 

Proszę bardzo :)

 

 

Drogi jarku75,

 

Zapraszamy do skorzystania z forumowej wyszukiwarki z uwagi na fakt, iż temat ten był omawiany na The Forum wielokrotnie i wszelkie informacje jakich potrzebujesz już zostały opisane.

 

 

pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia,

Kubeusz

 

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie zamierzasz się ścigać i katować auta to polecam 2,5. Silnik ma lepszy dół, a to decyduje o swobodzie na drodze, po prostu bajka. Po prostu nie ładuj go na maksa. Wystarczy założyć zegar doładowania, zobaczysz wtedy o co chodzi, bo wbrew pozorom ważne są też przyspieszenia autostradowe na najwyższym biegu. Lej dobry olej, pilnuj poziomu i będzie gitara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam dylemat i wziąłem 2.0XT. Póki co spełnia w 100% moje wymagania. Sądząc po ilości postów na forum tym i tym drugim znacznie częściej pada uszczelka w 2.5 niż panewki w 2.0. A z tych 2.0 co padają panewki to w większości to Imprezy a tam turbina większa i silnik bardziej obciążony.

Poza tym 2.5 lubi wypić trochę oleju. Oczywiście, że frajda z 2.5XT jest większa, ale zależy czego szukasz. Mi puki co 2.0 XT wystarcza.

Jak mi przestanie wystarczać to go dłubnę :) Wole mieć 2.0 blok a reszta dłubnięta do parametrów 2.5XT niż serię 2.5XT i czujnik CO2 w schowku :P

Wiem, że zaraz padnie argument, że 2.5XT można dłubnąć jeszcze bardziej, ale ja bez zakucia tego bym nie robił.

2.0 turbo na kolumnę tirów mi wystarcza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem ,czy kolega jarek75, bierze pod uwage tylko PERFORMANCE obydwuch aut ale wydaje mi sie ,ze srodek 2.5T jest jakby lepiej wykonany :roll: (mowa tu o SG5 :mrgreen: ) kierownice ma jakby lepsza, siedzenia ponoc super i navi :mrgreen::P

wziąłem 2.0XT.

poka poka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...