Skocz do zawartości

Ciśnienie doładowania turbiny a kończąca się pompa paliwa


radeklwh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam takie pytanie czy istnieje zbieżność pomiędzy dmuchaniem turbiny a ciśnieniem w układzie paliwowym?

Turbo dmucha na 0,5 bara CEL się nie pali, wszystko sprawdzone pod komputerem w serwisie.

Wcześniej dmuchało na 1,3 bara. Lecz po zatankowaniu zaczęło szarpać przez chwilę i zgubiło ciśnienie. Samochód zrobił się ospały i po jeździe z mechanikiem stwierdził że to może być uszkodzona pompa albo wtryski lub coś na tym odcinku..

I moje pytanie brzmi czy jest możliwe mniejsze dmuchanie turbiny z braku odpowiedniego ciśnienia paliwa? Po odłączeniu WG turbina dmucha max ile mam na zegarze czyli 1,5 bara. Turbo TD04, układ przelotowy HKS dragster 3" Subaru WRX '02 US

No i jeszcze komentarz mechanika że jak by było wszystko ok to by przy tym doładowaniu samochód leciał..

 

PS. wcześniej słyszałem dźwięk zasysanego powietrza przy odkręceniu korka wlewu (pssyyyt) a teraz nie ma tego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie czy istnieje zbieżność pomiędzy dmuchaniem turbiny a ciśnieniem w układzie paliwowym?

 

Moze istniec.

Za slaba wydajnosc pompy moze powodowac braki w odpowiednim zasilaniu paliwem, a wobec zbyt ubogiej mieszanki ecu moze obcinac doladowanie zapewne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

wyskoczył błąd P0171 (ScanXL)

W tłumaczeniu tego błędu wynika:

zbyt uboga wartość dawki paliwa (blok cyl.1)

znalazłem temat na tym forum o tym błędzie

 

'>http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=140529

 

jest tam takie coś:

 

witam, od pół roku nie moge znalezc przyczyny bledu o numerze P0171 uboga mieszanka rząd pierwszy. Co zostanie skasowany pojawia sie za jakiś czas. Ponoc sonda byla zepsuta. Wymienilem i za okolo 2tyg to samo nie wiem co robic. Jezeli jezdze po miescie krotko to czasami gasnie ale jak za miasto dluzej wyjade pyk i znowu zapalony check. Cholera co robic? 2.0XT

Nie lekceważyłbym tego. Uboga mieszanka oznacza (nomen omen :P ) zbyt mało paliwa, a to z kolei powoduje wzrost temperatury spalania. Stąd już prosta droga do wypalenia tłoka (ew. tzw. spłynięcia :evil: ). Może to wtryski, może to pompa, ale koniecznie sprawdź to.

:wink:

 

sprawdzimy to we wtorek...

 

-- Cz lut 16, 2012 1:05 pm --

 

viewtopic.php?f=21&t=151601&view=unread#unread

 

-- Cz cze 28, 2012 7:25 pm --

 

witam ponownie

Wszystko jest teraz jak należy :)

Zmieniony został silnik... i wszystko gra dobrze.. !!

Założyłem silnik z Subaru 2005r. z przebiegiem 60.000km w bardzo dobrym stanie :), zalany olejem motul 300V samochód został wystrojony w tym momencie na 278km. Ładnie się zachowuje zbiera się jak diabeł wcielony :twisted:

wymieniłem przy okazji sprzęgło na nowe nowe tarcze i klocki hamulcowe świece rozrząd filtry tuleje na wahaczach itd.

jednym słowem samochód jak ta lala

pozdrawiam !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...