erfor Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Mam pytanie: chcę wyczyścić przepustnicę, czy mogę bez uszczerbku na zdrowiu forka i jego obrotach odłączyć z kostki czujnik położenia przepustnicy, bo słyszałem, że poprzestawianie jej może się źle skończyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceready Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Z tego co pamiętam to żeby włożyć go z powrotem trzeba o90 stopni przekręcić żeby sprężynka się nakręciła i dopiero wcisnąć i przekręcić. Tak przynajmniej jest z TGV sensorem. TPS i TGV to takie same czujniki. http://www.dirtyimpreza.com/forums/show ... hp?t=12732 #6 post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erfor Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 A nie odkręcając go od przepustnicy tylko wypiąć kostkę, oczywiście uważając przy czyszczeniu aby tej jegomości nie naruszyć. Może to wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceready Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Jak będziesz odkręcał to zwróć uwagę czy "przeskoczy" Jak tak to jest nakręcony jak nie to wkładaj bez ustawienia o 90 stopni, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erfor Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Spróbuje. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coin Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 A nie odkręcając go od przepustnicy tylko wypiąć kostkę, oczywiście uważając przy czyszczeniu aby tej jegomości nie naruszyć. Może to wystarczy. tak zrób Czujnik ten jest fabrycznie ustawiony wzgledem korpusu i skalibrowany (masz na srubach kropki farby) - osobiście bym tego nie ruszał Jak bedziesz uważał podczas czyszczenia - w sensie nie zalejesz go specjalnie benzyną to nic sie nie stanie Przerabiałem to w innych autach i zawsze wypinałem tylko kostki elektryczne W koncu ten czujnik to nic innego jak pewien rodzaj potencjometru - powrzechnie stosowany w elektronice np. radiach etc... mały offtop: jako ciekawostkę napisze ze wlasnie stare "trzeszczące" potencjometrach w radiach uzdrawiało się własnie smarując je kropelką ropy naftowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się