ember Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Seryjny stab tylny z sti 01 ma 20mm, seryjny stab z WRXa tez. Podobniez jest jednak wykonany z sztywniejszego materialu. I tutaj pojawia sie zagwozdka - stab ten podejdzie do GTka P&P? I czy roznica bedzie odczuwalna, czy moze lepiej uzbroic sie w cierpliwosc i polowac na 22/24 mm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitro Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Najlepiej zapodaj grubszego staba przedniego i tylniego. Ja mam 22mm ,nowa geometria,alk, dobra opona i nie płuży już tak bardzo przodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Info o twardszej stali dostałem w nie-ASO. Nie wydaje mi się żeby do STI ładowali identyczne jak do WRX'a no więc skoro nie różnią się średnicą to czym :?: Może ktoś mnie/nas uświadomi :?: I co, udało się znaleźć odpowiedź ? bo nurtuje mnie dokładnie to samo pytanie Ja wymieniałem staba ori na STI w Forku XT. Okazało się, że w Forku stabilizator 17 mm to słomka... jest pusty w środku. Przez to jest dość miekki. Zmiana na STI wraz z mocowaniami znacząco zmieniła charakterystykę jazdy. Auto oczywiście zrobiło się bardziej nadsterowne. Problem był nieco z łącznikami staba (inna długość) - pasowały jak dobrze pamiętam z Hondy CRX. Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się