Bartekfi Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Proszę o opinię. Chodzi o zużycie sprzęgła w popularnym dupowozowym kompakcie, który przejechał 34tkm. Czym może być spowodowane takie zużycie i rdzawy nalot na całym sprzęgle :?: Czy na podstawie poniższych obrazków, można zdecydowanie stwierdzić, że sprzęgło zostało zniszczone, przez "przypalenie sprzęgła" przez użytkownika :?: [/url Pytam z czystej ciekawości, bo pan rzeczoznawca z wieloletnim doświadczeniem stwierdził, iż widać wyraźnie, że sprzęgło zostało "...jednokrotnie i krótkotrwale przypalone, co doprowadziło do zniszczenia i należy je wymienić..." I coś mi się tu nie zgadza, bo czyżby współczesne sprzęgła były już takie czekoladowe, że raz je wystarczy przypalić i już papa :?: :roll: Sprawa nie dotyczy Subaru, ale mam nadzieję, że nie będzie to potraktowane jako Off-topic, wszak sprzęgła wszędzie podobne 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 przypala się raczej na fioletowo-stalowy kolor, a brąz...brąz....kobity lubią prąz.... ja bym powiedział, ze prędzej stało, stało, aż zardzewiało, skleiło się, może potem i ktoś je lekko przyjarał...albo było złożone na rudzielca, czy to wszystko niegrzebany ori? a pan rżęchoznawca z wieloletnim doświadczeniem z pomocy drogowej i to z ADAC w Niemczech, kiedyś zaopiniował mi powód złapania kapcia w tylnym kole w Pasacie kombi....łożysko się przegrzało i przez to opona złapała nieszczelność... bo jak zapytał dlaczego nie założyłem koła zapasowego, opowiedziałem, że to już drugie koło w tym samym miejscu po kolei, żeby mi nie wystawił rachunku za niedbalstwo i brak sprawnego koła zapasowego (a kapeć jeździł z dziurą w bagażniku tydzień...)to stwierdził definitywnie, że łożysko i piasta się przegrzewają i to niszczy kolejne koła ....i to zapisał w statystycznym kwestionariuszu ADAC....i w ten sposób stałem się sprawcą obniżenia opinii niezawodnego Passata.... , także pan rzęchoznawca....hmmm........ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 czy to wszystko niegrzebany ori? Teoretycznie ori, od nowości w aucie z przebiegiem 34tkm. Dodam, że sprzęgło nie dawało żadnych niepokojących objawów, podobno nic się nie ślizgało, nic nie szarpało, ani dudniło. Fordzik został w ASO na wyciek oleju i jak chłopaki się wzięli za rozbieranie, to stwierdzili, że wyciek to może i na gwarancji, ale za sprzęgło i dwumasę to 5kPLN trzeba zostawić. ja bym powiedział, ze prędzej stało, stało, aż zardzewiało, skleiło się, to był mój pierwszy strzał 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 na pewno bym walczył o te 5k....a przy spaleniu powstają na powierzchni koła zamachowego mikropęknięcia, widoczne gołym okiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 w skuterach jak się spali sprzęgło wygląda tak nie wiem czy tak w aucie nie wygląda niezawodnego Passata jak taki łon nie zawodny to ja mam 6 milionów na koncie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Nie wiem co ma ,,piernik do wiatraka" , przyjechałeś na wyciek oleju usuwa się wyciek na gwarancji, sprzęgło można zasugerowac ze w niedługim czasie do wymiany i wymiana dzisiaj gratis a płacisz tylko za graty. Przecież ewentualne stare sprzęgło nie ma wpływu na jakośc uszczelnienia. Rude jest dlatego ze zardzewiało a zardzewiało bo to ,,dyżurne" sprzęgło dla pokazywania klientom Są metody weryfikacji sprzęgła grubośc tarczy ,,geometria docisku" luzy w kole dwu-masowym w tej opini nie ma o tym mowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Przeciesz no pżecież masz racjeu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 dlatego ze zardzewiało a zardzewiało bo to ,,dyżurne" sprzęgło dla pokazywania klientom przesadzacie, akurat pracuje w ASO i u nas takich praktyk nie ma ale jeśli wymienili Ci coś bez Twojej wiedzy to chyba to jakiś żart bo prawa do tego nie mieli. A w dodatku powinni poinformować Cię o możliwośći założenia zamienników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Dzięki za komentarze. Sprawa dotyczyła auta mojej znajomej i już jakoś się rozwiązała. Co prawda znajoma nie wie czy zamontowali jej nowe sprzęgło, czy poskładali tak jak jest , w każdym razie auto odebrała, zapłacić nic nie zapłaciła, auto śmiga i wszystko jest cacy Znaczy się klasyczny hepiend :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się