Michał z Ursusa Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Raz w czym lepszy a dwa jak wogóle wygląda...bo na necie opisu ani fotek sterownika znaleść nie mogę :roll: wogóle albo ja jakiś lewy albo strona Pectela nie istnieje, piszę pectel.com itp i nie ma nic :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Neetronics jest dobry na codzień, ale nie do rajdów czy wyścigów. Pectela robi firma Cosworth. Do Pectela trzeba więcej kabli - zdecydowanie więcej - mowa oczywiście o tym jak ktoś nie miał fabrycznie dccd. Potrzeba sygnałów z 4 czujników abs, czujnika przeciążeń itp. Dlatego też pectel jest mądrzejszy. Motec sdc jest z resztą niemal identyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nita Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Neetronics jest dobry na codzień, ale nie do rajdów czy wyścigów.Pectela robi firma Cosworth. Do Pectela trzeba więcej kabli - zdecydowanie więcej - mowa oczywiście o tym jak ktoś nie miał fabrycznie dccd. Potrzeba sygnałów z 4 czujników abs, czujnika przeciążeń itp. Dlatego też pectel jest mądrzejszy. Motec sdc jest z resztą niemal identyczny. Nie jeździłem z Pectelem, ale myślę, że Neetronisc jak najbardziej nadaje sie do rajdów. Przetestowałem go już na asfaltach i szutrach i jak najbardziej spełnia swoją funkcję. Do jazdy na codzień, według mnie nie jest wogóle potrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Nita jeździsz w rsmp topowym sprzętem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nita Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Nie jeżdżę. A rajdy to tylko rsmp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Chodzi o to, że taki neetronics dla topowego drivera się nie sprawdzi. Nie ma podstawowej rzeczy: nie widzi różnicy prędkości poszczególnych kół i nie spina ich w przypadku poślizgu, któregoś. Bez takiej funkcji nie da się robić dobrych czasów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nita Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Dobrze, że sprostowałeś. Dla topowego drivera może i się nie nadaje, ale nie jest to sterownik, który ułatwia dojazd do pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 ja mam troszkę odmienne zdanie na ten temat... Oczywiście jeśli chodzi o jazdę codzienną. W zaspach górskich na lodzie z włączonym neetronicsem na 25 % i hamulcu na 25 % czyli ciągle delikatnie spiętym zdecydowanie poprawia jazdę w koleinach śnieżnych i hamowania... W innych przypadkach mam wyłączone... Chyba, że włączam w mieście na 0%, żeby ze świateł z TOVRem na 75% ruszyć bokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nita Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Czy w przypadku Neetronicsa przy nawrotach na ręcznym (HBK 0%) można nie puszczać gazu? Czy moment zostanie wtedy przeniesiony tylko na przednią oś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Z tego co zostałem oświecony przez Bryka to w przypadku ręcznego rozpina przód a co do gazu to i tak musisz wcisnąć sprzęgło jak ciągniesz ręczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nita Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Chyba nie przód tylko środkowy dyfer. I jeżeli jest to możliwe, że nie trzeba wciskać sprzęgła, bo moment przejdzie na przód, a tył bedzie zablokowany - coś takiego jak przycięcie na ręcznym przednionapędówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 W momencie rozpięcia dccd moment trafia 35% przód i 65% tył. W momencie spięcia po 50%. Wciśnięcie sprzęgła jest więc wskazane, żeby czegoś nie zniszczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nita Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Ok, w takim razie wszystko jasne. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się