Skocz do zawartości

Neetronics


nita

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Neetronics jest dobry na codzień, ale nie do rajdów czy wyścigów.

Pectela robi firma Cosworth. Do Pectela trzeba więcej kabli - zdecydowanie więcej - mowa oczywiście o tym jak ktoś nie miał fabrycznie dccd. Potrzeba sygnałów z 4 czujników abs, czujnika przeciążeń itp. Dlatego też pectel jest mądrzejszy. Motec sdc jest z resztą niemal identyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neetronics jest dobry na codzień, ale nie do rajdów czy wyścigów.

Pectela robi firma Cosworth. Do Pectela trzeba więcej kabli - zdecydowanie więcej - mowa oczywiście o tym jak ktoś nie miał fabrycznie dccd. Potrzeba sygnałów z 4 czujników abs, czujnika przeciążeń itp. Dlatego też pectel jest mądrzejszy. Motec sdc jest z resztą niemal identyczny.

 

Nie jeździłem z Pectelem, ale myślę, że Neetronisc jak najbardziej nadaje sie do rajdów. Przetestowałem go już na asfaltach i szutrach i jak najbardziej spełnia swoją funkcję. Do jazdy na codzień, według mnie nie jest wogóle potrzebny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że taki neetronics dla topowego drivera się nie sprawdzi. Nie ma podstawowej rzeczy: nie widzi różnicy prędkości poszczególnych kół i nie spina ich w przypadku poślizgu, któregoś. Bez takiej funkcji nie da się robić dobrych czasów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam troszkę odmienne zdanie na ten temat... Oczywiście jeśli chodzi o jazdę codzienną.

W zaspach górskich na lodzie z włączonym neetronicsem na 25 % i hamulcu na 25 % czyli ciągle delikatnie spiętym zdecydowanie poprawia jazdę w koleinach śnieżnych i hamowania... W innych przypadkach mam wyłączone... Chyba, że włączam w mieście na 0%, żeby ze świateł z TOVRem na 75% ruszyć bokiem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Chyba nie przód tylko środkowy dyfer. I jeżeli jest to możliwe, że nie trzeba wciskać sprzęgła, bo moment przejdzie na przód, a tył bedzie zablokowany - coś takiego jak przycięcie na ręcznym przednionapędówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...