nita Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Mam problem z ustawieniem Neetronicsa. Chodzi o główne pokrętło do ustawiania spięcia. Przekręcając pokrętło od strony lewej do prawej powinno procentowo wzrastać spięcie dyfru. Z tego co pamietam było to 15%, 25%, 35%, 50%, 60% itd. Teraz przekręcając pokrętło (w tą samą stronę, czyli od lewej do prawej) jest 15%, 25%, 55%, 50%, 70%. czyli najpierw wartości wzrastają, później z 25% przeskakuje na 55%, spada na 50% i znowu wzrasta na 70%. Czy to może być zwiazane z elektryką, bo z tego co się orientuję te główne ustawienia pokrętła nie są regulowane. Z góry dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 ha... przerabiałem to... nie jest to taki prosty cymes tutaj masz co nieco... niestety ustawienia to sprawa personalna i nie do końca szablonowa... viewtopic.php?f=21&t=136374 kliknij też ten link http://lmgtfy.com/?q=neetronics+1.9+tovr+sovr - tu znajdziesz manuala do ver 1.9 / powinno sie przydać -- 17 paź 2011, o 10:17 -- czyli najpierw wartości wzrastają, później z 25% przeskakuje na 55%, spada na 50% i znowu wzrasta na 70%. Czy to może być zwiazane z elektryką, bo z tego co się orientuję te główne ustawienia pokrętła nie są regulowane nie jest to związane z elektryką / masz poprostu popierdzielone ustawienia SOVR (spięcie w zalezności od prędkości) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nita Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 kliknij też ten link http://lmgtfy.com/?q=neetronics+1.9+tovr+sovr - tu znajdziesz manuala do ver 1.9 / powinno sie przydać Coś nie chce mi się otworzyć ten link. Masz może gdzieś zapisany ten plik, żeby mi go wysłać na maila? michal.nicia@plus.pl nie jest to związane z elektryką / masz poprostu popierdzielone ustawienia SOVR (spięcie w zalezności od prędkości) Obawiam się, że nie jest to związane z SOVR, bo SOVR rozpina DCCD przy bardzo małych prędkościach. Coś jest z tymi głównymi ustawieniami. Wiesz może ,czy one są relulowane? Mi sie wydaje, że nie, ale nie wiem. -- Pn paź 17, 2011 10:40 am -- kliknij też ten link http://lmgtfy.com/?q=neetronics+1.9+tovr+sovr - tu znajdziesz manuala do ver 1.9 / powinno sie przydać Coś nie chce mi się otworzyć ten link. Masz może gdzieś zapisany ten plik, żeby mi go wysłać na maila? michal.nicia@plus.pl nie jest to związane z elektryką / masz poprostu popierdzielone ustawienia SOVR (spięcie w zalezności od prędkości) Obawiam się, że nie jest to związane z SOVR, bo SOVR rozpina DCCD przy bardzo małych prędkościach. Coś jest z tymi głównymi ustawieniami. Wiesz może ,czy one są relulowane? Mi sie wydaje, że nie, ale nie wiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 są regulowane / wiem o czym mowię - SOVR on/off faktycznie rozpina przy malych predkosciach, ale musisz wejsc w ustawienia i spiecia dyfra ustawia się z automatu odnośnie prędkości i procenta wychylenia przepustnicy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nita Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 Ustawiam zawsze pokrętło podczas postoju. Jak w takim razie zmienić, żeby znowu pokrętłem spięcie wzrastało pokolei od 0 do 100%, a nie z 25% na 55%,50%, 70%... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 pokrętła to się wogóle nie rusza, jak masz dobrze skonfigurowany neetronics - chyba ze chcesz rozpiąć dyfry... poczekaj wrzucam Ci manuala na poczte... zerknij na str13. masz rozpisane całe menu z mozliwością nastawów Link to comment Share on other sites More sharing options...
nita Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 Dzieki za przesłanie instrukcji! Rzeczywiscie piszą, że tylko dwa pierwsze poziony są stałe, a pozostałe 10 można ustawiać tylko nie wiem jak :shock: Co do pokrętła uo używam go w zależności od nawierzchni - na luźniej ustawiam na 50%, a na asfalcie 25-35%. -- Pn paź 17, 2011 2:59 pm -- Dzieki za przesłanie instrukcji! Rzeczywiscie piszą, że tylko dwa pierwsze poziony są stałe, a pozostałe 10 można ustawiać tylko nie wiem jak :shock: Co do pokrętła uo używam go w zależności od nawierzchni - na luźniej ustawiam na 50%, a na asfalcie 25-35%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 nie mam teraz auta pod reka ale w tryb seupu wchodzilo sie chyba dluzej przyciskajac mode , wejdz w setup i pospisuj nastawy... Jestem ciekaw jakie masz parametry... -- 17 paź 2011, o 15:46 -- na suche troche mocno spinasz, nie wiem moze lubisz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameleon Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 ja TOVRa mam na 75 % lubię boki na zakrętach SOVR szybko luzuje więc jest to dla mnie mega zabawa po asfalcie... Kto co lubi Link to comment Share on other sites More sharing options...
nita Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 nie mam teraz auta pod reka ale w tryb seupu wchodzilo sie chyba dluzej przyciskajac mode , wejdz w setup i pospisuj nastawy... Jestem ciekaw jakie masz parametry... -- 17 paź 2011, o 15:46 -- na suche troche mocno spinasz, nie wiem moze lubisz Najwczesniej jutro będę przy samochodzie. Z tego co pamiętam to na suche mam główne spięcie (pokrętłem) 25-35%, TOVR 50%. Na luźne główne spięcie 50%, TOVR 70-80%. Wszystko przy TPS 50%, czyli spina mocniej przy ponad połowi gazu. LFBO 15%, HBK 0%,FBK chyba też 0%. carlos-wrx i Kameleon używaliście kiedyś procedury startu w Neetronicsie? Jak to działa? Mam jeszcze pytanie odniśnie SOVR i SLIM, jak powinny być ustawione? -- Wt paź 18, 2011 9:20 am -- nie mam teraz auta pod reka ale w tryb seupu wchodzilo sie chyba dluzej przyciskajac mode , wejdz w setup i pospisuj nastawy... Jestem ciekaw jakie masz parametry... -- 17 paź 2011, o 15:46 -- na suche troche mocno spinasz, nie wiem moze lubisz Najwczesniej jutro będę przy samochodzie. Z tego co pamiętam to na suche mam główne spięcie (pokrętłem) 25-35%, TOVR 50%. Na luźne główne spięcie 50%, TOVR 70-80%. Wszystko przy TPS 50%, czyli spina mocniej przy ponad połowi gazu. LFBO 15%, HBK 0%,FBK chyba też 0%. carlos-wrx i Kameleon używaliście kiedyś procedury startu w Neetronicsie? Jak to działa? Mam jeszcze pytanie odniśnie SOVR i SLIM, jak powinny być ustawione? -- Wt paź 18, 2011 9:23 am -- nie mam teraz auta pod reka ale w tryb seupu wchodzilo sie chyba dluzej przyciskajac mode , wejdz w setup i pospisuj nastawy... Jestem ciekaw jakie masz parametry... -- 17 paź 2011, o 15:46 -- na suche troche mocno spinasz, nie wiem moze lubisz Najwczesniej jutro będę przy samochodzie. Z tego co pamiętam to na suche mam główne spięcie (pokrętłem) 25-35%, TOVR 50%. Na luźne główne spięcie 50%, TOVR 70-80%. Wszystko przy TPS 50%, czyli spina mocniej przy ponad połowi gazu. LFBO 15%, HBK 0%,FBK chyba też 0%. carlos-wrx i Kameleon używaliście kiedyś procedury startu w Neetronicsie? Jak to działa? Mam jeszcze pytanie odniśnie SOVR i SLIM, jak powinny być ustawione? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 carlos-wrx i Kameleon używaliście kiedyś procedury startu w Neetronicsie? Jak to działa? "miażdżąco" - dwa razy skorzystałem i dwa razy coś się upierdzieliło... -- 18 paź 2011, o 10:45 -- Mam jeszcze pytanie odniśnie SOVR i SLIM, jak powinny być ustawione? sovr z tego co pamietam - ustawiasz co 10km/h do 160km/h... osobno dla każdego "progu" / nita podjedź do Mysiadła do Tomka Bryka z tego co pamiętam, też rozkminiał neetronics'a i ustawienia , samemu to jest droga przez mękę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nita Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Pewnie urwałeś coś przy starcie na asfalcie, bo na szutrze nie będzie tak duzych przeciążeń. Pamiętasz może jak w prosty sposób to ustawić? -- Wt paź 18, 2011 10:46 am -- Pewnie urwałeś coś przy starcie na asfalcie, bo na szutrze nie będzie tak duzych przeciążeń. Pamiętasz może jak w prosty sposób to ustawić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameleon Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 ja coprawda jedną półoś załatwiłem w ten sposób ale ostatnio na "lock" startowałem żeby zobaczyć czy jest duża różnica i nic się nie stało... Aczkolwiek nie polecam - carlos ma więcej momentu niż ja i osobiście bym się bał... Niedługo będę robił te półosie na wytrzymałość... Jak by jeszcze była procedura startu i do tego spięcie w neetronic-sie to myślę że mogłoby boleć na asfalcie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nita Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 ja coprawda jedną półoś załatwiłem w ten sposób ale ostatnio na "lock" startowałem żeby zobaczyć czy jest duża różnica i nic się nie stało... Aczkolwiek nie polecam - carlos ma więcej momentu niż ja i osobiście bym się bał... Niedługo będę robił te półosie na wytrzymałość... Jak by jeszcze była procedura startu i do tego spięcie w neetronic-sie to myślę że mogłoby boleć na asfalcie... A Ty wiesz może jak się przestawia te główne wartości spięcia dyfra (ustawiane pokrętłem) - pisałem o tym na początku wątku. Mam z tym problem, a jest to dla mnie dość pilna sprawa. -- Wt paź 18, 2011 1:44 pm -- ja coprawda jedną półoś załatwiłem w ten sposób ale ostatnio na "lock" startowałem żeby zobaczyć czy jest duża różnica i nic się nie stało... Aczkolwiek nie polecam - carlos ma więcej momentu niż ja i osobiście bym się bał... Niedługo będę robił te półosie na wytrzymałość... Jak by jeszcze była procedura startu i do tego spięcie w neetronic-sie to myślę że mogłoby boleć na asfalcie... A Ty wiesz może jak się przestawia te główne wartości spięcia dyfra (ustawiane pokrętłem) - pisałem o tym na początku wątku. Mam z tym problem, a jest to dla mnie dość pilna sprawa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameleon Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 nie mam pojęcia - szczerze to nigdy jakoś tego nie potrzebowałem przestawiać... Ja na pojeżdżawkach mam zazwyczaj ustawiony 35 % i dalej to TOVR mi robi robotę No i oczywiście FBK na 25 % jak jest ślisko lub luźno... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nita Posted October 19, 2011 Author Share Posted October 19, 2011 sovr z tego co pamietam - ustawiasz co 10km/h do 160km/h... osobno dla każdego "progu" / nita podjedź do Mysiadła do Tomka Bryka z tego co pamiętam, też rozkminiał neetronics'a i ustawienia , samemu to jest droga przez mękę... Byłem u Bryka zaraz po tym jak założyłem Neetronicsa. Główne parametry mi nastawił, ale wszystkich nie pamiętał. Mówił, że resztę to trzeba metodą prób i błedów. Dlatego najlepiej wymieniać doświadczenia między sobą -- Śr paź 19, 2011 2:19 pm -- sovr z tego co pamietam - ustawiasz co 10km/h do 160km/h... osobno dla każdego "progu" / nita podjedź do Mysiadła do Tomka Bryka z tego co pamiętam, też rozkminiał neetronics'a i ustawienia , samemu to jest droga przez mękę... Byłem u Bryka zaraz po tym jak założyłem Neetronicsa. Główne parametry mi nastawił, ale wszystkich nie pamiętał. Mówił, że resztę to trzeba metodą prób i błedów. Dlatego najlepiej wymieniać doświadczenia między sobą Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 pod reką masz jeszcze , jesli chodzi o szutry to powinien miec wiedzę, Piotrka Fukowskiego w Piasecznie - ustawiaja harvestera na neetronicsie, a on jezdzi w kazdych warunkach... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nita Posted October 20, 2011 Author Share Posted October 20, 2011 Doszedłem jak przestawić główne nastawienia (dzięki instrukcji od carlosa-wrx)! Spisałem swoje ustawienia: FBK 15% TPS 0% TTRG 50% TOVR 60% SOVR OFF LEN OFF LFTG 15% LFBO 3% Co o tym myślicie? Mam jeszcze jedno PILNE pytanie. Jakie nastawenia powinien mieć SLIM, bo nie mam tego wogóle ogarniętego, a czeka mnie dzisiaj popołudniowa jazda. -- Cz paź 20, 2011 11:55 am -- Doszedłem jak przestawić główne nastawienia (dzięki instrukcji od carlosa-wrx)! Spisałem swoje ustawienia: FBK 15% TPS 0% TTRG 50% TOVR 60% SOVR OFF LEN OFF LFTG 15% LFBO 3% Co o tym myślicie? Mam jeszcze jedno PILNE pytanie. Jakie nastawenia powinien mieć SLIM, bo nie mam tego wogóle ogarniętego, a czeka mnie dzisiaj popołudniowa jazda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameleon Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Ja mam FBK 25% sprawdzałem to mocno jak byłem w górach we Włoszech i trochę jeździłem po śliskim... TOVR mam na 75% bo lubię i dlatego też SOVR mam ON i szybko powyżej 80 km/h mi spada aby łatwiej się prowadziło (dopiero ostatnio latałem dużo bokami na ułężu i było szybciej ), tzn. samochód się sam "prostuje" LFBO u mnie nie działa... Nie wiem dlaczego... Ale jakoś nie jest mi to do życia potrzebne ( może na razie)... Jak wpadam na pojeżdżawki to ustawiam sobie generalnie na 25 - 35 % i z włączonym TOVRem jest git... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nita Posted October 21, 2011 Author Share Posted October 21, 2011 Jeżeli SOVR jest OFF to cały czas utrzymuje stałe spięcie tzn. ustawione pokrętłem? Co z nastawami SLIM? Chyba zwiększe nastawienie FBK, bo jak wczoraj jeździłem na rozecie to przy hamowaniu robił się niestabilny. A wysoko ustawiony TOVR to piękna sprawa 8) -- Pt paź 21, 2011 10:35 am -- Jeżeli SOVR jest OFF to cały czas utrzymuje stałe spięcie tzn. ustawione pokrętłem? Co z nastawami SLIM? Chyba zwiększe nastawienie FBK, bo jak wczoraj jeździłem na rozecie to przy hamowaniu robił się niestabilny. A wysoko ustawiony TOVR to piękna sprawa 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameleon Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 zgadzam sie w pelni odnosnie FBK tylko przy spieciu troszke mocniejszym i wysokim TOVR uzyskuje efekt dochamowywania i pozniej mocna kontra i TOVR no i boczek elegancki potem SOVR to powoli koryguje... Jednym slowem akcja na "rybke". Poza tym raczej ja nie hamuje w zakrecie a lecac prosto na sliskim duzo szybciej wychamujesz niz na FBK 0%... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nita Posted October 21, 2011 Author Share Posted October 21, 2011 Ja przeważniej jeżdżę na czas to boczek jest wykluczony, no chyba że na leśnej drodze -- Pt paź 21, 2011 12:45 pm -- Ja przeważniej jeżdżę na czas to boczek jest wykluczony, no chyba że na leśnej drodze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał z Ursusa Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Takie małe OT :wink: mam pytanko może dziwne i proste ale jakoś info znaleść nie mogę :wink: Czy do zamontowania i działania Neetronicsa potrzeba jakiś zmiany w napędzie aby to podłączyć ?? Wszyscy wychwalają tego Pectela a ja nigdzie na necie nawet nie mogę znaleść zdjęcia jak wygląda ten sterownik Pectel do dyfrów :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Czy do zamontowania i działania Neetronicsa potrzeba jakiś zmiany w napędzie aby to podłączyć ?? Skrzynie z aktywnym dyferencjalem Link to comment Share on other sites More sharing options...
nita Posted October 21, 2011 Author Share Posted October 21, 2011 Takie małe OT :wink: mam pytanko może dziwne i proste ale jakoś info znaleść nie mogę :wink: Czy do zamontowania i działania Neetronicsa potrzeba jakiś zmiany w napędzie aby to podłączyć ?? Wszyscy wychwalają tego Pectela a ja nigdzie na necie nawet nie mogę znaleść zdjęcia jak wygląda ten sterownik Pectel do dyfrów :roll: Podłącze sie do pytania. W czym jest lepszy Pectel od Neetronicsa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now