Jump to content

pompa wspomagania, przewód wspomagania?


batman
 Share

Recommended Posts

WRX STI 2004 USA

Przez ostatni czas pocił się przewód wspomagania i kapało na kolektor powodując niebezpieczeństwo pożaru.

Postanowiłem wyciągnąć przewód, zakuć na nowo i zamontować....tak też zrobiłem dziś. Nic nie cieknie, nie poci się, nie dymi, ale niestety głośno pracuje pompa. Już przy małym ruchu kierownicą pompa wydaje nieprzyjemne dźwięki. Wcześniej tak pracowała, jak było mało płynu (pragnę nadmienić, że płyn w zbiorniczku jest na kresce "max"). Co może być powodem takiej pracy pompy, jak temu zaradzić?

 

PZDR

Link to comment
Share on other sites

A odpowietrzyłeś układ?

Kręcisz kierownicą od oporu do oporu (dużo razy) na pracującym silniku i jeśli trzeba uzupełniasz płyn.

Robiłem to na poluzowanym korku zbiorniczka płynu wspomagania żeby powietrze miało ujście.

Link to comment
Share on other sites

może byc tak że została żle dobrana średnica nowego przewodu bądź w starym był specjalny dławik niwelujący pulsacje ciśnienia,

 

kiedyś dorabialiśmy klientowi taki przewód do audi i zapomnieli zakuc dławika wycie było takie jakby była padnięta pompa,

możesz przeciąć stary przewód i zobaczyc czy na końcach niem jakiegos dławika

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...