petronews Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Poprzednia treść tego wątku nie doczekała się odpowiedzi, więc ją skracam: Czy ktoś wie o jakichś negatywnych skutkach zaślepienia bądź odkręceniu sterownika zaworu recyrkulacji spalin (EGR) ? Podejrzewam go o "zamulanie" silnika, ale nie chciałbym przez jego wyłączenie nic napsuć – np. zapchać katalizatorów… Dodam, że śmigam na lpg i aspekt "eko" jest do pominięcia – przy spalaniu lpg powstaje niewiele związków NOx, za których eliminację odpowiedzialny jest ów zawór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Podejrzewam go o "zamulanie" silnika Subaru Impreza 1.6TS MY03 zmulanie 1.6? kiedyś chodził lepiej? zaślepienie EGR znane jest z innych marek i ztcw nie daje negatywnych skutków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Tylko bez szyderstw – silnik 1.6 demona prędkości z imprezy nie czyni ale jakoś sobie radzi… A EGR-em się zainteresowałem, bo wolne obroty mi pofalowały, z czym mógł być związany owy EGR. Jeśli rzeczywicie jest zbędny a nawet szkodliwy (sadza), to chciałbym po prostu go wyłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się