Skocz do zawartości

Przekladka WRX STI do budy klasyka GT/STI


plasma555

Rekomendowane odpowiedzi

obrze sie jezdzilo choc niewiele potrafilem na nim ustawic poki co poza spieciem stalym na iles procent....

na beltronicsie wyszlo 4,7-4,8 do 100 i 12.6 na 400m. z tego co pamietam albo jakos podobnie...

 

 

MEGA! .... 12.6 to robią 400-450KM auta. Brawo! .... jestem ciekaw ile może robić jeszcze mocniejsze Subru :D A jaką wersję Ty miałeś ? STI ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obrze sie jezdzilo choc niewiele potrafilem na nim ustawic poki co poza spieciem stalym na iles procent....

na beltronicsie wyszlo 4,7-4,8 do 100 i 12.6 na 400m. z tego co pamietam albo jakos podobnie...

 

 

MEGA! .... 12.6 to robią 400-450KM auta. Brawo! .... jestem ciekaw ile może robić jeszcze mocniejsze Subru :D A jaką wersję Ty miałeś ? STI ?

 

 

Hehehe i tak to jest. Auto wisiało na sprzedaż przez 5 lat :mrgreen: poszło za czapke gruszek a teraz wszyscy zachwyceni jakie cudo.

Dlatego Ci co wiedzieli co to za auto byli w szoku, że się tak długo sprzedaje :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obrze sie jezdzilo choc niewiele potrafilem na nim ustawic poki co poza spieciem stalym na iles procent....

na beltronicsie wyszlo 4,7-4,8 do 100 i 12.6 na 400m. z tego co pamietam albo jakos podobnie...

 

 

MEGA! .... 12.6 to robią 400-450KM auta. Brawo! .... jestem ciekaw ile może robić jeszcze mocniejsze Subru :D A jaką wersję Ty miałeś ? STI ?

 

 

Hehehe i tak to jest. Auto wisiało na sprzedaż przez 5 lat :mrgreen: poszło za czapke gruszek a teraz wszyscy zachwyceni jakie cudo.

Dlatego Ci co wiedzieli co to za auto byli w szoku, że się tak długo sprzedaje :roll:

 

Zycie :lol:

Co najlepsze telefony rozdzwonily sie w sprawie auta juz godzine po sprzedazy- nagle zrobilo sie milion zainteresowanych :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zycie :lol:

Co najlepsze telefony rozdzwonily sie w sprawie auta juz godzine po sprzedazy- nagle zrobilo sie milion zainteresowanych :mrgreen:

 

ale i tak Krzysiu gratki za sprzedaż :) widziałem France i była pięknaaaa ;)

 

Wracając do tematu to:

 

- wiązka od N/A jest taka sama jak w turbo GT / STI NewAge ?

- czy w ogóle warto się bawić w N/A klasyka czy odrazu ładować GT / STI ?

- magiel musi być być od STI czy od GT też nie jest zły ?

- czy będzie więcej problemów natury klasycznej z zaabsorbowaniem nowej deski czy nie ma się czego obawiać?

- czy wersje 2dzwiowe Imprezy mają jakieś swoje specyficzne wymiary bądź się znacznie różnią od klasyka GT?

 

Poza to moje pytanie: czy długo czekaliście na odp z Ministerstwa o numerze VIN. I czy rejestracja przebiegła bez problemu ?

 

 

 

 

Pzdr!

Jasiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chrisro, myślisz ze bym N/A przekladal?;D oczywiście ze Turbo;) tylko ze kumpel ma przekladke EU z 97r tyle ze z N/A i nie wiem czy to podejdzie wszystko....

 

podejdzie bo:

- wiazke Ci przedluzy a nie przelozy

- magiel N/A vs GTek jest podobny i roznice nie sa az tak duze jak GT vs STI

- na dzien dzisiejszy jakbym znowu przekladal to obowiazkowo na maglu STI

- do wersji 2 drzwiowych z tego co wiem bedzie problem z boczkami drzwi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pacjentem byłby Impreza Type-R V-Limited ... :) także z boczkami byłby problem mówicie ? :/ A do czego masz te karbonowe boczki chrisro, ?

 

Czyli rozumiem że różnica GT vs STI jest duża i nie ma co się bawić! A jak z pedałami ? Różnica jakaś ?

 

wejdz w watek jano86 bo jest rozniaca w pedale sprzegla zdaje sie pomiedzy N/A a GT...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chrisro, aaaa czyli wyjścia na lusterka elektryki nie ma :/ .... a ja tam bym wolał czasami otworzyć okno :P

 

ps. to jakie boczki pasują do TypeR po przekładce ? z jakiego modelu żeby było otwieranie okien po normalnej stronie ?

 

Cysztof zaraz wejdę i obadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co wymieniać boczki? Boczki drzwi zostają te same, problem jest z przełącznikiem do podnoszenia szyb bo jedyne coupe GC8 LHD (2 guziki dla kierowcy i jeden dla pasażera) to był amerykaniec więc tą część trzeba ściągnąć z USA i jeszcze trafić żeby nie była beżowa :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co wymieniać boczki? Boczki drzwi zostają te same, problem jest z przełącznikiem do podnoszenia szyb bo jedyne coupe GC8 LHD (2 guziki dla kierowcy i jeden dla pasażera) to był amerykaniec więc tą część trzeba ściągnąć z USA i jeszcze trafić żeby nie była beżowa :mrgreen:

 

 

czyli lepiej byłoby zostawić jak jest ? I mieć 2 przełączniki po prawej stronie pasdażera ? Trochę uciążliwe to może być ... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...