Cysztof Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 dobrze sie jezdzilo choc niewiele potrafilem na nim ustawic poki co poza spieciem stalym na iles procent.... na beltronicsie wyszlo 4,7-4,8 do 100 i 12.6 na 400m. z tego co pamietam albo jakos podobnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Cysztof, na 400m wynik elegancki Ci powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 obrze sie jezdzilo choc niewiele potrafilem na nim ustawic poki co poza spieciem stalym na iles procent....na beltronicsie wyszlo 4,7-4,8 do 100 i 12.6 na 400m. z tego co pamietam albo jakos podobnie... MEGA! .... 12.6 to robią 400-450KM auta. Brawo! .... jestem ciekaw ile może robić jeszcze mocniejsze Subru A jaką wersję Ty miałeś ? STI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 ja mialem bazowo przelozone STI ver. 5 czy ja wiem czy taki kozak na to 400m. znam GTka ktory ma 11.8 i to zapindala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 jestem ciekaw ile może robić jeszcze mocniejsze Subru plasma555, jak juz sprawdze to Ci powiem. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 LukiGT, hmmmm.... u Edwina przerabiasz ? daje rady ? Ori Type R ? lepiej się przyznaj bo i tak się dowiem mnoże być na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 obrze sie jezdzilo choc niewiele potrafilem na nim ustawic poki co poza spieciem stalym na iles procent....na beltronicsie wyszlo 4,7-4,8 do 100 i 12.6 na 400m. z tego co pamietam albo jakos podobnie... MEGA! .... 12.6 to robią 400-450KM auta. Brawo! .... jestem ciekaw ile może robić jeszcze mocniejsze Subru A jaką wersję Ty miałeś ? STI ? Hehehe i tak to jest. Auto wisiało na sprzedaż przez 5 lat poszło za czapke gruszek a teraz wszyscy zachwyceni jakie cudo. Dlatego Ci co wiedzieli co to za auto byli w szoku, że się tak długo sprzedaje :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Premo, ja jeszcze ni szukałem fury kiedy Krzysiu zdecydował się sprzedawać Ogóra to teraz masz pan bigos.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 obrze sie jezdzilo choc niewiele potrafilem na nim ustawic poki co poza spieciem stalym na iles procent....na beltronicsie wyszlo 4,7-4,8 do 100 i 12.6 na 400m. z tego co pamietam albo jakos podobnie... MEGA! .... 12.6 to robią 400-450KM auta. Brawo! .... jestem ciekaw ile może robić jeszcze mocniejsze Subru A jaką wersję Ty miałeś ? STI ? Hehehe i tak to jest. Auto wisiało na sprzedaż przez 5 lat poszło za czapke gruszek a teraz wszyscy zachwyceni jakie cudo. Dlatego Ci co wiedzieli co to za auto byli w szoku, że się tak długo sprzedaje :roll: Zycie Co najlepsze telefony rozdzwonily sie w sprawie auta juz godzine po sprzedazy- nagle zrobilo sie milion zainteresowanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Zycie Co najlepsze telefony rozdzwonily sie w sprawie auta juz godzine po sprzedazy- nagle zrobilo sie milion zainteresowanych ale i tak Krzysiu gratki za sprzedaż widziałem France i była pięknaaaa Wracając do tematu to: - wiązka od N/A jest taka sama jak w turbo GT / STI NewAge ? - czy w ogóle warto się bawić w N/A klasyka czy odrazu ładować GT / STI ? - magiel musi być być od STI czy od GT też nie jest zły ? - czy będzie więcej problemów natury klasycznej z zaabsorbowaniem nowej deski czy nie ma się czego obawiać? - czy wersje 2dzwiowe Imprezy mają jakieś swoje specyficzne wymiary bądź się znacznie różnią od klasyka GT? Poza to moje pytanie: czy długo czekaliście na odp z Ministerstwa o numerze VIN. I czy rejestracja przebiegła bez problemu ? Pzdr! Jasiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Wiązki są rożne, jeśli to n/a to chyba nie warto magla od sti. N/A zawsze łatwiej zagazować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 chrisro, myślisz ze bym N/A przekladal?;D oczywiście ze Turbo;) tylko ze kumpel ma przekladke EU z 97r tyle ze z N/A i nie wiem czy to podejdzie wszystko.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 chrisro, myślisz ze bym N/A przekladal?;D oczywiście ze Turbo;) tylko ze kumpel ma przekladke EU z 97r tyle ze z N/A i nie wiem czy to podejdzie wszystko.... podejdzie bo: - wiazke Ci przedluzy a nie przelozy - magiel N/A vs GTek jest podobny i roznice nie sa az tak duze jak GT vs STI - na dzien dzisiejszy jakbym znowu przekladal to obowiazkowo na maglu STI - do wersji 2 drzwiowych z tego co wiem bedzie problem z boczkami drzwi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 A no to nie zrozumiałem - w takim tazie - tylko przekładnia z STI żeby mieć fun z jazdy. Z dwóch wiązek: oryginalnej rhd i n/a lhd bez problemu zrobi się jedną. Mam karbonowe boczki i przekładnie jakby co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 magiel N/A jest gorszy badz taki sam jak w GT (juz nie pamietam dokladnie) wiec jedyna alternatywa zeby mniej krecic jest STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Pacjentem byłby Impreza Type-R V-Limited ... także z boczkami byłby problem mówicie ? :/ A do czego masz te karbonowe boczki chrisro, ? Czyli rozumiem że różnica GT vs STI jest duża i nie ma co się bawić! A jak z pedałami ? Różnica jakaś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Karbonowe mam do rajdówki. Kolega zamówił i zrezygnował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Pacjentem byłby Impreza Type-R V-Limited ... także z boczkami byłby problem mówicie ? :/ A do czego masz te karbonowe boczki chrisro, ? Czyli rozumiem że różnica GT vs STI jest duża i nie ma co się bawić! A jak z pedałami ? Różnica jakaś ? wejdz w watek jano86 bo jest rozniaca w pedale sprzegla zdaje sie pomiedzy N/A a GT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 chrisro, aaaa czyli wyjścia na lusterka elektryki nie ma :/ .... a ja tam bym wolał czasami otworzyć okno ps. to jakie boczki pasują do TypeR po przekładce ? z jakiego modelu żeby było otwieranie okien po normalnej stronie ? Cysztof zaraz wejdę i obadam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 W karbonach robisz otwór pod przełączniki i działa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 A jaki jest problem z boczkami w coupe bo ja u siebie nie widze problemów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Premo, i z czego dopasowałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Ale po co wymieniać boczki? Boczki drzwi zostają te same, problem jest z przełącznikiem do podnoszenia szyb bo jedyne coupe GC8 LHD (2 guziki dla kierowcy i jeden dla pasażera) to był amerykaniec więc tą część trzeba ściągnąć z USA i jeszcze trafić żeby nie była beżowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Ale po co wymieniać boczki? Boczki drzwi zostają te same, problem jest z przełącznikiem do podnoszenia szyb bo jedyne coupe GC8 LHD (2 guziki dla kierowcy i jeden dla pasażera) to był amerykaniec więc tą część trzeba ściągnąć z USA i jeszcze trafić żeby nie była beżowa czyli lepiej byłoby zostawić jak jest ? I mieć 2 przełączniki po prawej stronie pasdażera ? Trochę uciążliwe to może być ... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Nie, trzeba zamówić to z USA troche poczekać i przekładke zrobić porządnie a nie na sztuke :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się