DAF Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Ujawnił mi się ostatnio pewien mankament, a mianowicie, kiedy na postoju skręcam maksymalnie koła, nie ważne w prawo czy w lewo słyszę dość głośny pisk, prawdopodobnie pochodzący ze wspomagania układu kierowniczego. Płyn sprawdzony wszystko gra. Poradźcie co z tym fantem zrobić i czy wogóle robić. W trakcie jazdy problem ten nie występuje. Ogólnie da się z tym żyć ale mierzi mnie to okropnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yagoolar Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Sprawdź zużycie / napięcie paska klinowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 dwa miesiące temu wymieniałem rozrząd i wszystko było sprawdzane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 to go naciągnij, nowy pasek wieloklinowy układa się się w kółkach i przez to osiada, robi się luźniejszy i zaczyna piszczeć, najpierw pod największym obciążeniem, czyli na pełnych skrętach, potem także w czasie normalnej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Pasek, na bank. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Pasek, na bank. oki, jutro sprawdzem i zrelacjonujem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 i jak to był pasek czy jednak pompa... bo u mnie też mam ten efekt... i już się zastanawiałem nad nową pompą.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 jutro już było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yagoolar Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 jutro już było... Było nawet pojutrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 tak to jest z bywalcami czasami bywają....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Było nawet pojutrze. było..... przedwczoraj.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 A Wy od razu bywalca po rajtuzach, a tu człowiek zapracowany i czasu nie było na warsztat. Się tyra się Panowie! Jak zrobię to zaraz dam cynka, cierpliwości . Jak dzieci do cukierków ) hihi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 to jeszcze Ci piszczy ? ? ? :shock: dżizas..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 jeszcze nic przy tym nie działałem, brak czasu Ale dziękuję wszystkim za podpowiedzi, które dla mnie, laika mechaniki pojazdowej są bezcenne i zostaną w najbliższej wolnej chwili wykorzystane, o czym niezwłocznie poinformuję -- 7 wrz 2011, o 20:44 -- pasek poprawiony, piszczenie ustało dzięks wszystkim za pomoc PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.