zento Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Forek 2.0 S-Turbo AT MY01. Wypatrzyłem pod maską mocno skorodowaną rurkę. Na samym dole w komorze silnika, zaraz za pasem przednim. Trochę się obawiam, że może strzelić. Od czego jest ta rurka? Czy jej wymiana jest skomplikowana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Kiepsko widać ale to chyba rurka wodna od pompy wody do podstawki filtra oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 od dołu widać lepiej, rurka jest przykręcona na jedną śrubę M6 czyli na klucz 10, a po bokach dochodzą do niej gumowe węże, wymiana jest prosta, ale wiąże się z koniecznością spuszczenia płynu chłodniczego, albo robiąc bardzo szybko z jego sporym ubytkiem i koniecznością jego uzupełnienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 od dołu widać lepiej, rurka jest przykręcona na jedną śrubę M6 czyli na klucz 10, a po bokach dochodzą do niej gumowe węże, wymiana jest prosta, ale wiąże się z koniecznością spuszczenia płynu chłodniczego, albo robiąc bardzo szybko z jego sporym ubytkiem i koniecznością jego uzupełnienia Dzięki za precyzyjną odpowiedź. Zrobienie "bardzo szybko" raczej nie wchodzi w rachubę Jak się daje pomuki bo nie widzę nigdzie tej opcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 po prawej na górze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 od dołu widać lepiej, rurka jest przykręcona na jedną śrubę M6 czyli na klucz 10, a po bokach dochodzą do niej gumowe węże, wymiana jest prosta, ale wiąże się z koniecznością spuszczenia płynu chłodniczego, albo robiąc bardzo szybko z jego sporym ubytkiem i koniecznością jego uzupełnienia Dzięki za precyzyjną odpowiedź. Zrobienie "bardzo szybko" raczej nie wchodzi w rachubę Jak się daje pomuki bo nie widzę nigdzie tej opcji? Najlepiej spuścić płyn i wyjąć chłodnicę wtedy będziesz miał dobre dojście do tej rurki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 zgadzasię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Niestety nie posiadam warunków na tego typu operację i chyba wybiorę się do fachowca Dałbym Wam chłopaki po pomuku ale niestety "nie masz uprawnień do przyznawania pomuków" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 "nie masz uprawnień do przyznawania pomuków" ? ? ? :?: :?: :?: ? ? ? a ki diabeł wodę mąci...? spytaj Moderatornię, o co kaman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Pomuki już działają i zostały przyznane w imię zasług Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się