Skocz do zawartości

Co to za rurka?


zento

Rekomendowane odpowiedzi

od dołu widać lepiej, rurka jest przykręcona na jedną śrubę M6 czyli na klucz 10, a po bokach dochodzą do niej gumowe węże, wymiana jest prosta, ale wiąże się z koniecznością spuszczenia płynu chłodniczego, albo robiąc bardzo szybko :D z jego sporym ubytkiem i koniecznością jego uzupełnienia :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od dołu widać lepiej, rurka jest przykręcona na jedną śrubę M6 czyli na klucz 10, a po bokach dochodzą do niej gumowe węże, wymiana jest prosta, ale wiąże się z koniecznością spuszczenia płynu chłodniczego, albo robiąc bardzo szybko :D z jego sporym ubytkiem i koniecznością jego uzupełnienia :)

 

Dzięki za precyzyjną odpowiedź. Zrobienie "bardzo szybko" raczej nie wchodzi w rachubę :mrgreen:

Jak się daje pomuki bo nie widzę nigdzie tej opcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od dołu widać lepiej, rurka jest przykręcona na jedną śrubę M6 czyli na klucz 10, a po bokach dochodzą do niej gumowe węże, wymiana jest prosta, ale wiąże się z koniecznością spuszczenia płynu chłodniczego, albo robiąc bardzo szybko :D z jego sporym ubytkiem i koniecznością jego uzupełnienia :)

 

Dzięki za precyzyjną odpowiedź. Zrobienie "bardzo szybko" raczej nie wchodzi w rachubę :mrgreen:

Jak się daje pomuki bo nie widzę nigdzie tej opcji?

Najlepiej spuścić płyn i wyjąć chłodnicę wtedy będziesz miał dobre dojście do tej rurki

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...