petewro Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Jak w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Wydaje mi się, że gdy "widzi" zęba koronki to niewiele większą od 0, a gdy nie widzi to jakąś bardzo dużą. Powinny też na odpalonym silniku pojawiać się impulsy napięciowe przy obrocie kola. Najlepiej byłoby sprawdzić to na wejściu ECU lecz nie mam pod ręką schematu, który to pin i czy sterowanie jest + czy -. Może ktoś dopowie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petewro Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Już znalałem. Na mirniku ustawiasz na 2K i powinno być około 1,2 -1,3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Dokładnie serwisówka mówi: przód 1-1,5 kOma tył 0,8-1,2 kOma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.