MichaPL Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 A więc od początku. Samochodzik to Legacy 05 Wagon. Problem do rozwiązania to hałas dochodzący z hamulcy. Metaliczny stukot po jeździe na nierównościach. Wymienione zostały prowadnice zacisków ale jarzma hamulcowe chyba na tyle sie wyrobiły że jak jade po dziurawych płytach betonowych to czuje ze zaciski sie mocno "telepią". Kiedy lekko wcisnę hamulec to dziwny dźwięk i wibracje ustają. Dodam jeszcze, że często podczas hamowania na tych nierównościach czuje na bedale jak by miał ochote zadziałać ABS a hamowanie naprawde jest delikatne. Czy robił ktoś z was regeneracje jarzma hamulcowego? Czy lepiej szukać nowych, jeśli tak to gdzie bo w ASO to ...$$$$$$$ Dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Ja nie ronilem regenracji, poprostu kupilem inne ktorych konstrukcja wyklucza tluczenie sie jarzm na dziurach, a baaardzo mnie to wpienialo. Lekko je upgrjednalem bo dalem hamulec z GT '97 Nie wiem czy wogole mozna je regenrowac, ja bym szukal na aledrogo, lub u nas, kolega lewen sprzedaje z forka za smieszne pieniadze moim zdaniem, raczej beda pasic :arrow: viewtopic.php?f=16&t=145273&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Gendziu dziękuje za info. Pytanka 1. czy z forka pasują na 100% 2. rozumiem że te z forka nie wybijają sie jak w legacy 3. czy te z gt nie wymagają później większych felg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Man to samo . Najbardziej telepie jak jadę po płytach 'jombach'. I w dodatku czasem jakby szoruje (jest już rant 0,5mm na brzegu tarczy) coś po wjechaniu w dołek - lekkie muśnięcie hamulca i cisza. Do następnej dziury. Kiedyś całość przeczyściłem i przesmarowałem - pomogło na 2 miesiące. Czy naprawdę jedynie wymiana zacisków ? Może jakieś inne blaszki/sprężyny przy klockach ? To tłuką kocki, czy zaciski ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 MichaPL, 1. Moim zdaniem tak, nawet roczniki macie podobne. 2. Tego nie wiem, zapytaj lewena czy nie halausuja, jesli nie to i tak warto zalozyc za ta kase. 3. Wlasnie, ze nie, mam felge 15 i wszystko gra, zacisk nieco wiekszy tarcza tez, ale jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Mi też coś puka cały czas na dołach, głównie na krótkich dość dużych nierównościach. Również myślałem, że problem może leżeć w zaciskach i wymieniłem prowadnicę jarzm hamólcowych ale niestety nie pomogło, sprawdźcie czy nie pukają Wam łączniki stabilizatora lub tylne tuleje wahacza przedniego... Ja mam już kupione łączniki i gumy stabilizatora i wkrótce będę to wymieniał- dam znać czy przestało pukać bo również mnie to ostro wkurza...! Tylko u mnie wciskanie czy muskanie hamulca raz pomaga a 3 razy nie pomaga na pukanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Gendziu dzięki za odpowiedź. Jeśli chodzi o drążki i gumy to u mnie były wymieniane. Na 90% sa te jarzma hamulcowe ;-( wkurza mnie to, że przy projektowaniu nie zwięto pod uwagę cieżar zacisku dwutłokowego i nie zrobili porządnie jarzma. Chodź może wszystko zależy od drug na jakich sie jeździ. Ale według mnie i na polnych drogach i na autostradzie wszystko powinno działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 i na polnych drogach i na autostradzie wszystko powinno działać. w sumnie tak- jak mawiała moja nauczycielka od matematyki w ogólniaku -- 6 sie 2011, o 11:19 -- Wczoraj wymieniłem łaczniki i gumy stabilizatora przedniego i stukanie ucichło co czyni bardzo szczęśliwym człowiekiem podkreślam że łączniki nie wykazywały żadnych luzów dlatego zwlekałem chwilę z ich wymianą, wymieniając po drodze między innymi prowadnice w jarzmach hamulców- bez poprawy, a jednak to łączniki one stukały gumy w aso po 22 PLN i łaczniki febi bilstein jakoś ok 100 PLN - cisza wewnątrz bezcenne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 jak wymienie te pierniczone jarzma to dam znac czy jest cicho jak w "bibliotece" ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Gendziu dzięki za odpowiedź. Jeśli chodzi o drążki i gumy to u mnie były wymieniane. Na 90% sa te jarzma hamulcowe ;-( wkurza mnie to, że przy projektowaniu nie zwięto pod uwagę cieżar zacisku dwutłokowego i nie zrobili porządnie jarzma. Chodź może wszystko zależy od drug na jakich sie jeździ. Ale według mnie i na polnych drogach i na autostradzie wszystko powinno działać. No niestety. Suabru to fajne auta, ale niestety projektanci nie ustrzegli sie paru bledow, i jest pare dupereli ktore moga uprzykrzac uzytkowanie, ale to tylko duperele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 ---- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 w tych czasach raczej nie regeneruje się elementów hamulców... :shock: , części są dostępne, jak nie nowe, to używane, Subaru to nie jest jakiś unikalny oldtajmer.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się