Wiesiek Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Wkładam silnik EJ 20 do auta które sam buduję. Silnik kupiłem bez sprzęgła i docisku. (mam same koło) dopasowałem do niego koło zamachowe od Vw transportera. ( bo takie pasuje mi do mojej skrzyni) Ale jest problem, ponieważ różnica w wadze samych kół wynosi 5 kg. obawiam się że muj zestaw wyjdzie za lekki i silnik nie będzie równo pracować. Ponadto moment poleci na wyższy zakres obrotów czego bym nie chciał. Z tego względy potrzebuje znać wage oryginalnego zestawu ( koło,docisk,sprzęgło) aby odpowiednio dociążyć własny. Pozdrawiam Wiesiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Ale ktorego kola zamachowego wage chcesz znac? Tego, co wazy 12kg, czy tego co wazy 8kg (przynajmiej tak mniej wiecej, z pamieci)? Jesli Ci to cos pomoze - to osobiscie mam 6kg kolo zamachowe w aucie i zadnych problemow z praca silnika nie ma. Co do "latania momentu na wyzszy zakres obrotow" sie nie wypowiem, gdyz brak mi porownania po samej zmianie kola zamachowego - za duzo modyfikacji na raz weszlo, wiec ciezko sie wypowiadac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Dzięki za informacje. Oryginał który mam waży między 12 a 13 kg. Ale ciekaw jestem ile waży cały zestaw bo w moim jest dużo mniejsza tarcza i mniejszy przez co sporo lżejszy docisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się