Jump to content

ile waży koplet: sprzęgło - zamach i docisk


Wiesiek
 Share

Recommended Posts

Wkładam silnik EJ 20 do auta które sam buduję. Silnik kupiłem bez sprzęgła i docisku. (mam same koło)

dopasowałem do niego koło zamachowe od Vw transportera. ( bo takie pasuje mi do mojej skrzyni) Ale jest problem, ponieważ różnica w wadze samych kół wynosi 5 kg. obawiam się że muj zestaw wyjdzie za lekki i silnik nie będzie równo pracować. Ponadto moment poleci na wyższy zakres obrotów czego bym nie chciał. Z tego względy potrzebuje znać wage oryginalnego zestawu ( koło,docisk,sprzęgło) aby odpowiednio dociążyć własny.

 

Pozdrawiam

 

Wiesiek

Link to comment
Share on other sites

Ale ktorego kola zamachowego wage chcesz znac? Tego, co wazy 12kg, czy tego co wazy 8kg (przynajmiej tak mniej wiecej, z pamieci)? :)

 

Jesli Ci to cos pomoze - to osobiscie mam 6kg kolo zamachowe w aucie i zadnych problemow z praca silnika nie ma.

Co do "latania momentu na wyzszy zakres obrotow" sie nie wypowiem, gdyz brak mi porownania po samej zmianie kola zamachowego - za duzo modyfikacji na raz weszlo, wiec ciezko sie wypowiadac.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za informacje. Oryginał który mam waży między 12 a 13 kg. Ale ciekaw jestem ile waży cały zestaw bo w moim jest dużo mniejsza tarcza i mniejszy przez co sporo lżejszy docisk.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...