hienu Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Autko to STI RA VER IV limited sprowadzony z Japonii do Irlandii więc w serii powinno być zmapowane na 100 oktanów,były własciciel twierdzi że jeździł od 2005roku na pb95 bo ma ecu przerobione na to paliwo tylko nie wiedział w jaki sposób to zrobili.Jako że auto jest z 98 roku twierdze iż seryjny sterownik nie może być zremapowany na paliwo 95 pytanie:czy to jest możliwe,że ten sterownik jest dostosowany do paliwa pb95? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Wielu angoli tak twierdzi przy sprzedaży, nie wiem czy mają na to sposób by zmapować ECU czy tak tłumaczą to, że poprostu leją 95. Dlatego też tyle u nich jest tych JDM-ów z posadzonymi motorami. Ja zawsze lałem V-powera racinga do wszytskich swoich Subarek i mam spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hienu Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Premo, w twoich autach tez są seryjne niemapowane sterowniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 W RA napewno tak, ale jak kupowaliśmy Forestera ST/B to też tak angol mówił, że też zmapowali kompa i można jezdzić na 95. Zapytałem, że skoro mapowali to czemu nie podnieśli mocy. Odpowiedział tak : :roll: Oczywiście nie miał papierów z mapowania, nawet jednego rachunku. Dlatego laliśmy 99+ i tyle :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się