urbikulek Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Na starcie zaznaczam, ze zdaje sobie sprawe z praktycznie nieskonczonej liczby mozliwosci ale...... Czy ma ktos pomysl, co moze stukac z lewej strony, z przodu, na wybojach, przy skrecaniu kierownica zarowno w prawo jak i w lewo. Przy jezdzie na wprost podobno nie wystepuje. No i zaczelo sie jakis czas temu i staje sie coraz glosniejsze. Taki dostalem opis od mojej polowicy. Auto ma niecale 20 tys. Czy sa jakies szczegolnie slabe elementy, ktore mogly szybko dostac w kosc. Dojazd do domu to okolo 2 km po tragicznej, nieutwardzonej drodze, pokonywanej kilka razy dziennie. Zawieszenie mialo z czym walczyc praktycznie od nowosci. Osobiscie tego nie slyszalem, tylko z opisu. W piatek bedzie u mechanika na sprawdzeniu, ale za wszelke wskazowki i sugestie juz z gory dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Wygląda na przegub półosi, ale może być jak podejrzewałeś kilka innych przyczyn, najlepiej - nie zabrzmi odkrywczo - żeby przejechał się tym autem ktoś kumaty w Subaru, bo mowa o słabych punktach zawieszenia w Subaru - oprócz łączników stabilizatora ich praktycznie nie ma, zwłaszcza przy takim przebiegu. A łączniki słychać szczególnie podczas jazdy na wprost... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się