widom Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Witam, Rozważam zakup nowego Outbacka 3.5R w automacie. Proszę o opinie jeżeli ktoś wie lub zna link gdzie mógłbym poczytać. Ale też interesuje mnie informacja czy Subaru nie planuje czasem wprowadzenia automatu do wersji 2.0D (diesel). Zależy mi na automacie i chętnie zaczekałbym gdyby takowa jednostka miała wejść w dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistrzmarchewy Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 w dieslu sie nie oplaca ;D trzeba naprawde duzo jezdzic zeby sie oplacalo ! dobrze sobie to przemyslales ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Plany to pewnie są i długo jeszcze będą. dla Subaru największy rynek to US a tam diesel nie istnieje. Ponadto potencjalny popyt jest na tyle mały, że projektowanie diesla 2.0 z AT prawdopodobnie jest nie opłacalne. Koszty skutecznie zniechęciły by potencjalnych klientów. Podejrzewam, że szybciej pojawi się większy diesel + AT niż 2.0D +AT. Choć to pierwsze rozwiązanie jest równie mało prawdopodobne. W każdym razie jak do tej pory nie było żadnych konkretnych informacji. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Na automat dla 2.0D chyba szkoda czekać (nie wiadomo kiedy będzie). O 3.6R może poczytać w wątku Sebastian.R "Outback 3.6L 2010 z 18 wrz 2010" http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=1&t=136968 Mam H6 3.6R od jakieś pół roku (przebieg 20kkm) z samochodu jestem bardzo zadowolony, do tego czasu bezawaryjny (ale to za mały przebieg aby oceniać), dobre zużycie paliwa średnio 9.5-11.0 l/100km w trasie można zejść do 8.0-8.5 l/100km - przy bardzo spokojnej jeździe. Może trochę mały zbiornik paliwa (65l) jak na taki samochód tankuję co 480-550km (chwilę po zapaleniu się rezerwy komputer pokazuje najczęściej wtedy zasięg 90km). Automat 5 biegowy klasyczny może trochę powolny, ale to nie przeszkadza - dla mnie w sam raz zmiana biegów w zasadzie bez szarpnięć, nie polecam trybu sekwencyjnego (za wolne zmiany). Dobre wyciszenie. Trochę denerwujące są skrzypienia plastików gdzie z okolic tylnej klapy (nie walczyłem jeszcze z tym). Trzeba uważać na plastiki bo można łatwo zarysować. Wygląda jak wygląda - ważne że bardzo dobrze jeździ w sam raz na nasz drogi i zimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 redukcja manetkami jest z "między gazem" ? pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zdaje się że skrzynia robi redukcję z "między gazem" przyjrzę się przy okazji, mało jeździłem w trybie manualnym. Dla mnie problemem było za duże opóźnienie pomiędzy naciśnięciem manetki a reakcją skrzyni tak 1-3sek tak jakby to była sugestia do zmiany biegu. Sprawdzę przy okazji może się nauczę operować tymi manetkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się