Skocz do zawartości

P0011 - którym pidom się przyjrzeć?


mkowalczuk

Rekomendowane odpowiedzi

Wyskoczył mi dziś (w Legacy IV 2.0R) błąd P0011. Procedura w instrukcji serwisowej (w przypadku, gdy jest to jedyny zgłaszany błąd) zaleca sprawdzenie "AVCS system operating angle" oraz "oil flow control solenoid valve duty" używając Select Monitora albo "OBD-II General Scan Tool". Niestety na liście PIDów nie ma powyższych parametrów (są wymienione tylko w sekcji Select Monitora). Czy da się do nich jakoś dobrać używając zwykłego interfejsu OBD-II (podejrzewam, że muszę znać PIDy)?

 

Jutro udam się do ASO, żeby sprawdzić, czy nie przeskoczył pasek rozrządu. Macie może jakieś sugestie co jeszcze mogę zrobić, żeby zdiagnozować przyczynę wystąpienia tego błędu? Chciałbym uniknąć profilaktycznej wymiany niekoniecznie uszkodzonego czujnika. Błąd po skasowaniu nie wyskakiwał ponownie (ale przejechałem tylko ok. 8 km). Samochód raczej nie zamulał (czytałem, że to częste przy P0011).

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Edit: Dodam jeszcze, że jestem świeżo po wymianie świec. Czy mechanik mógł napsuć coś w okolicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego akurat nie widziałem, dzięki. Jeśli dobrze rozumiem, strona którą podałeś sugeruje wyciągnięcie OCV, żeby pozbyć się fałszywego sygnalizowania problemu? Tylko ja w sumie na razie dopiero staram się ustalić, czy stało się coś poważnego, czy to fałszywy alarm. Na weekend planowałem ok. 800 km trasę, nie chciałbym ryzykować powrotu na lawecie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...