cuore Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam, w Foresterze znajomego dzieją się dziwne rzeczy. Silnik jest po kapitalnym remoncie z powodu braku oleju w silniku. Naprawa miała miejsce w ASO. Po tych naprawach wg. znajomego zaczęły dochodzić dziwne odgłosy/huczenie z tylnego mostu, a dokładniej jakby zaczynały się zaraz za przednim rzędem siedzeń. W ASO oczywiście mówią, że one tak głośno pracują i jest to normalne. Jednak przed naprawą silnika wszystko było w porządku. Ponadto tył samochodu po puszczeniu kierownicy jakby myszkował oraz kilka razu zdarzyło się że zakręcił bączki. Dodam że Forester jest w automacie, rocznik 2004. Jaka może być przyczyna takiego zachowania? Czy sprzęgło jest do wymiany czy coś innego? Czy przy robieniu remontu silnika ASO mogło coś uszkodzić w przeniesieniu napędu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajowy Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Tia... nie chcę być złym prorokiem ale proponuję sprawdzić czy to ten sam most co przed "remontem". BTW - co to znaczy że "zakręcił bączki"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cuore Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Kręcił bączki tzn. kręcił kółko bez uzasadnionej przyczyny. Jakby coś się blokowało. Dlatego doszło do tego że już nawet boją się jeździć tym autem. Może wina leży po stronie dyferencjału? Nie znam się akurat na Subaru, tym bardziej że to nie jest też moje auto. Remontowany był silnik, most z tego co wiem nie był ruszany a nawet jeśli by był to nie udowodnię tego że nie jest to akurat mój most:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 opowieść o tym aucie trochę wygląda jak blokująca tylna wiskoza - to jedyna wiskoza w aucie z automatem. zwłaszcza, że hałasy na ten kierunek wskazują... powinno dać się łatwo zdiagnozować przez ciasne manewrowanie na przyczepnej nawierzchni kiedy koła na osi obracają się z wyjątkowo różną prędkością. chyba pomoże przełączenie skrzyni w pozycję 1 kiedy to ustrojstwo na środkowym dyfrze jest jakoś inaczej sterowane i auto jest bardziej AWD niż na pozostałych ustawieniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajowy Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Możesz spróbować wyciszyć dyfer zmieniając mu olej na coś lepszego. Mały koszt a wiedza bezcenna. http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=112867&start=100 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=22&t=117769&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cuore Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Dziękuję za rady, teraz już mniej więcej będzie wiadomo na co zwrócić uwagę mechanikowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się