ojejkoo Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Witam, OBK '07 H6 (kupiony z salonu w Polsce), błąd P0420 pojawia się trzeci raz, pierwszy i drugi raz w listopadzie, trzeci po 3 miesiącach teraz. Wiem, że to sygnalizacja małej różnicy odczytów z sond lambda. Bardzo proszę o informację co powinno zostać sprawdzone przed ostateczną wymianą najdroższego chyba elementu - katalizatora. Pytam, bo ewentualny koszt naprawy zmusił mnie do zasięgnięcia opinii kilku osób również z ASO, gdzie chciałbym zrobić naprawę, a niestety każdy mówi co innego. Analiza spalin jest na bardzo dobrym poziomie, prawdopodobnie na wydechu jest jakaś nieszczelność bo przy 1400obr słychać brzęczenie. Jeśli to możliwe proszę o listę wg kolejności 1) ... 2) .... 3) .... co powinno zostać sprawdzone. pozdrawiam serdecznie -- 4 lut 2011, o 08:54 -- Minął tydzień, rozumiem nawał pracy, ale skoro ten dział forum został stworzony to poprosiłbym o odpowiedź. Jeżdżenie bez tempomatu, kontroli trakcji i SI drive nie jest fajne. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Witam, Należy się udać do ASO, a oni sprawdzą szczelność kolektora wydechowego, przeprowadzą procedurę sprawdzania katalizatora (podpięcie komputera diagnostycznego do pojazdu) :wink: ewentualnie wgrają nowe oprogramowanie. Dopiero, gdy te czynności nie przyniosą rezultatu wowczas należy wymienic katalizator. -- Pt lut 04, 2011 5:32 pm -- Witam, Należy się udać do ASO, a oni sprawdzą szczelność kolektora wydechowego, przeprowadzą procedurę sprawdzania katalizatora (podpięcie komputera diagnostycznego do pojazdu) :wink: ewentualnie wgrają nowe oprogramowanie. Dopiero, gdy te czynności nie przyniosą rezultatu wowczas należy wymienic katalizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejkoo Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Dziękuję za odpowiedź. Jesteś z SIP? Jak widać nie jest to takie proste... W ASO byłem i procedura w moim ASO jest inna, podłączenie do komputera, stwierdzenie kodu błędu i kategoryczne obstawanie przy tym, że trzeba wymienić katalizator. Nie sprawdzono niczego innego (stałem przy aucie). Żeby było śmieszniej, kilka miesięcy temu podspawywaliśmy w ASO wydech. W ASO też dowiedziałem się nawet, że informacja o błądzie pochodzi nie z sond lambda tylko z jakiegoś dodatkowego czujnika, który w dodatku jest na tyle mądry, że sprawdza czy sondy działają idealnie :roll: , a już myślałem, że wiem jak działa moje auto. Poszperałem trochę w internecie i znalazłem coś co warto wysłać chyba serwisom, skoro nie bardzo odnajdują się w temacje wydechów: http://www.p0420.com/ pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Poszperałem trochę w internecie i znalazłem coś co warto wysłać chyba serwisom, skoro nie bardzo odnajdują się w temacje wydechów: http://www.p0420.com/ Właśnie w dużej mierze, sprawdzenie błędu P0420 na tym polega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.