Skocz do zawartości

Opony AT w OBK


ironmzes

Rekomendowane odpowiedzi

Pasować będą, ale pytanie po co? Gdzie chcesz się poruszać na AT-kach? Jak zależy ci na tym by nie zmieniać, to lepiej coś całorocznego, ale trzeba pamiętać, że to będzie pewien kompromis. Ani super na lato, ani super na zimę. Chyba, że chcesz więcej auta w terenie używać (jak we wspomnianej Australii) to można by się zastanowić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja śmigam na TYM i dają radę w warunkach zimowych (snieg, błoto, mokry asfalt) i jesienią. Są niewątpliwie głośniejsze od letnich i to chyba ich główna wada, ale są OK. Nie mam porównania z napędem S-AWD na innym obuwiu bo zakupiłem je w tym samym dniu co OBKa, ale w porównaniu z Hondą Accord 2.4 (201KM) i zimowymi Dunlop SP Winter Sport 3D nie widzę żadnej różnicy w przyczepności, trzymanie boczne podobnie, hamowanie też. W porównaniu z letnimi oponami w Accordzie lepiej sobie radzą z aquaplaningiem w porównaniu z Yokohama Advan Sport. Dodam, że szerokość butów jest ta sama 225 i felga ta sama 17"jedynie profil inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaho a byś mógł zamieścić zdjęcie jak wygląda OBK na tych oponach?

 

Co do zastosowania często poruszam się po różnych nierównościach. Niewątpliwie lepiej by było mieć coś jak AT. No i wieczna zmiana opon > lato/zima.

Letnie w błocie nie pojadą a zimówek szkoda i gorsze właściwości.

 

Podnosił ktoś z Was zawieszenie na jakiś tulejach czy jest inny patent?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 17 cali felge trudno jest znalesc dobra opone AT, a co dopiero o profilu 55...

 

Najlepsze AT produkuja BFG, Toyo, Cooper, GoodYear, GG AT2, Kumho KL78, czy Hankook dynapro, ale z rozmiarami jest ciezko...

 

Np. Jak szukalem do Jeepa na 17 cali to zeby mi weszla najmniejsza BFG na ta felge :arrow: musial bym lift minimum 2 cale zrobic...

 

Zakladanie opon AT ma sens sa wytrzymalsze bo maja wzmacniane boki - i jakis przypadkowy kraweznik nieuszkodzi jej tak latwo jak zimowki czy letniej - po za tym przebiegi - widzialem raz BFG przy 150k km i jeszcze niezdarla sie do znacznikow glebokosci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jak za wysoki profil to trzeba by było podnieść.

Ja mam felgi 16 tu wybór jest całkiem niezły.

Jaki największy profil można włożyć bez zmian w zawieszeniu.

 

Tu jest zrobiony lift i fajne opony do tego http://www.cardomain.com/ride/2170613/2 ... ru-outback

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest zrobiony lift i fajne opony do tego

 

 

No wlasnie bez liftu na 17' felgi ciezko z oponami AT bedzie...

 

Nawet tu http://www.tyrespec.co.uk/products/?ref=3384 choc wybor maja spory to rozmiarowo tak sobie... Profil na 17 zaczyna sie od 60 przy szerokosci 235 - moze obcierac - a kupowac komplet tylko po to aby sprawdzic w praktyce mija sie z celem.

 

A moze jednak by weszly bez liftu? Przeliczylem i to bedzie 5.15% wieksze od oryginalu, czyli o 35mm wyzsze :wink:

 

-- Śr sty 19, 2011 12:19 am --

 

Jaki największy profil można włożyć bez zmian w zawieszeniu.

 

 

Po za tym do profilu mozesz dobrac jeszcze odpowiednia szerokosc i byc moze ze srednica tylko niewiele sie zmieni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...