Jump to content

Kody błędów


sredniaq

Recommended Posts

Spiąłem dzisiaj ze sobą czarne koski i wymrugało mi błędy, pokazało 26 i 45 .

 

Co one oznaczają w przypadku legacka?

 

Ewentualnie jakieś porady odnośnie ewentualnych napraw mile widziane.

Auto nie pali.

 

45 - Pressure duty solenoid (turbo)/atmospheric pressure sensor circuit (non-turbo)

czyli Elektromagnetyczny podatku ciśnienia (turbo) / obwód czujnika ciśnienia atmosferycznego (bez turbo)

26 - Air temperature sensor (Justy) czyli Czujnik temperatury powietrza

dane stąd

Link to comment
Share on other sites

sredniaq, z tym podatkiem to pojechałeś ;)

45 - Pressure duty solenoid (turbo)/atmospheric pressure sensor circuit (non-turbo)

czyli Elektromagnetyczny podatku ciśnienia (turbo) / obwód czujnika ciśnienia atmosferycznego (bez turbo)

 

Ciebie dotyczy: obwód czujnika ciśnienia atmosferycznego

 

 

Jak masz te czujniki na jednej wtyczce to może ją sprawdź najpierw? :idea:

Link to comment
Share on other sites

a gdzie znajde ten czujnik?

Sory za orto ale nie mam polskich znakow w telefonie

Ps. O jaki podatek ci chodzi bo cos nie kumam?

 

-- 28 gru 2010, o 19:06 --

 

Ps 2. ten podatek to jakaś wtopa z google.translate po prostu, jakoś wcześniej nie zauważyłem

Link to comment
Share on other sites

Spiąłem dzisiaj ze sobą czarne koski i wymrugało mi błędy, pokazało 26 i 45 .

 

Co one oznaczają w przypadku legacka?

 

Ewentualnie jakieś porady odnośnie ewentualnych napraw mile widziane.

Auto nie pali.

 

45 - Pressure duty solenoid (turbo)/atmospheric pressure sensor circuit (non-turbo)

czyli Elektromagnetyczny podatku ciśnienia (turbo) / obwód czujnika ciśnienia atmosferycznego (bez turbo)

26 - Air temperature sensor (Justy) czyli Czujnik temperatury powietrza

 

 

45 - atmospheric pressure sensor, chyba tylko występuje przy AT, wtyczka 3-przewodowa szara, powinna być na wsporniku mocowanym na lewym nadkolu przed amortyzatorem patrząc od przodu auta;

 

26 - Air temperature sensor masz prawdopodobnie po prawej stronie patrząc od przodu auta po prawej stronie

cewki, jakieś 5-8 cm od niej (nie powiem dokładnie bo musiałbym sprawdzić u siebie choć mam MT a nie AT)

czujnik jest wkręcony bezpośrednio w odlew kolektora dolotowego, wtyczka czarna powinna mieć dwa przewody

jeżeli masz miernik to prześle Ci jak sprawdzić oba czujniki czy są sprawne, czy jednak to tylko połączenie z nimi,

niech ktoś próbuje odpalić silnik, a druga osoba niech porusza kablami doprowadzającymi.

Daj znać co i jak.

 

Pozdrawiam

 

-- 5 sty 2011, o 08:29 --

 

Przyczyny dopatrywałbym przy uszkodzonym czujniku (26 - Air temperature sensor) ponieważ odpowiada on za wtrysk paliwa i podanie iskry, lub przerwą w przewodzie który do niego prowadzi, z błąd drugiego czujnika (45 - atmospheric pressure sensor) bezpośrednio na nic nie wpływa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...