Skocz do zawartości

Kody błędów


sredniaq

Rekomendowane odpowiedzi

Spiąłem dzisiaj ze sobą czarne koski i wymrugało mi błędy, pokazało 26 i 45 .

 

Co one oznaczają w przypadku legacka?

 

Ewentualnie jakieś porady odnośnie ewentualnych napraw mile widziane.

Auto nie pali.

 

45 - Pressure duty solenoid (turbo)/atmospheric pressure sensor circuit (non-turbo)

czyli Elektromagnetyczny podatku ciśnienia (turbo) / obwód czujnika ciśnienia atmosferycznego (bez turbo)

26 - Air temperature sensor (Justy) czyli Czujnik temperatury powietrza

dane stąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sredniaq, z tym podatkiem to pojechałeś ;)

45 - Pressure duty solenoid (turbo)/atmospheric pressure sensor circuit (non-turbo)

czyli Elektromagnetyczny podatku ciśnienia (turbo) / obwód czujnika ciśnienia atmosferycznego (bez turbo)

 

Ciebie dotyczy: obwód czujnika ciśnienia atmosferycznego

 

 

Jak masz te czujniki na jednej wtyczce to może ją sprawdź najpierw? :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie znajde ten czujnik?

Sory za orto ale nie mam polskich znakow w telefonie

Ps. O jaki podatek ci chodzi bo cos nie kumam?

 

-- 28 gru 2010, o 19:06 --

 

Ps 2. ten podatek to jakaś wtopa z google.translate po prostu, jakoś wcześniej nie zauważyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spiąłem dzisiaj ze sobą czarne koski i wymrugało mi błędy, pokazało 26 i 45 .

 

Co one oznaczają w przypadku legacka?

 

Ewentualnie jakieś porady odnośnie ewentualnych napraw mile widziane.

Auto nie pali.

 

45 - Pressure duty solenoid (turbo)/atmospheric pressure sensor circuit (non-turbo)

czyli Elektromagnetyczny podatku ciśnienia (turbo) / obwód czujnika ciśnienia atmosferycznego (bez turbo)

26 - Air temperature sensor (Justy) czyli Czujnik temperatury powietrza

 

 

45 - atmospheric pressure sensor, chyba tylko występuje przy AT, wtyczka 3-przewodowa szara, powinna być na wsporniku mocowanym na lewym nadkolu przed amortyzatorem patrząc od przodu auta;

 

26 - Air temperature sensor masz prawdopodobnie po prawej stronie patrząc od przodu auta po prawej stronie

cewki, jakieś 5-8 cm od niej (nie powiem dokładnie bo musiałbym sprawdzić u siebie choć mam MT a nie AT)

czujnik jest wkręcony bezpośrednio w odlew kolektora dolotowego, wtyczka czarna powinna mieć dwa przewody

jeżeli masz miernik to prześle Ci jak sprawdzić oba czujniki czy są sprawne, czy jednak to tylko połączenie z nimi,

niech ktoś próbuje odpalić silnik, a druga osoba niech porusza kablami doprowadzającymi.

Daj znać co i jak.

 

Pozdrawiam

 

-- 5 sty 2011, o 08:29 --

 

Przyczyny dopatrywałbym przy uszkodzonym czujniku (26 - Air temperature sensor) ponieważ odpowiada on za wtrysk paliwa i podanie iskry, lub przerwą w przewodzie który do niego prowadzi, z błąd drugiego czujnika (45 - atmospheric pressure sensor) bezpośrednio na nic nie wpływa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...