skrzypekQ4 Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 mam pytanie, czy taka pompa paliwa z STI viewtopic.php?p=1131741#p1131741, podejdzie do mojego pazdzierza GTka MY 98? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 ja zakupiłem taką z STI 2008 więc myślę że i ta 06 spokojnie podejdzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrzypekQ4 Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 orientujesz sie moze jaka ona ma wydajnosc, jak sie ma np. do walbro gss342 lub 341? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 mam pytanie, czy taka pompa paliwa z STI viewtopic.php?p=1131741#p1131741, podejdzie do mojego pazdzierza GTka MY 98? Każda seryjna pompa z subaru turbo zadziała w innym seryjnym subaru turbo. Ja zrobiłem przeszczep z STI'06 od legacy turbo '94 i pięknie się sprawdziła. Do legaca władowałem też Walbro i też zadziałało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrzypekQ4 Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 ok, a czy pompa od STI ma wieksza wydajnosc niz GTkowa? dosyc wazna to jest dla mnie kwestia, bo nie wiem czy mam inwestowac w walbro, czy wystarczy taka od STI? ogolnie chodzi o to, ze sotatnio Jako zakladal mi EBC HKSa i przy okazji troche podkrecil mi doladowanie i zasugerowal wymiane popmpy paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 ok, a czy pompa od STI ma wieksza wydajnosc niz GTkowa? Nie wiem - nie testowałem. Choć nie sądzę. A nawet jeśli, to w tym przypadku nadmiar wydajności nie zaszkodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrzypekQ4 Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 Nie wiem - nie testowałem. Choć nie sądzę. A nawet jeśli, to w tym przypadku nadmiar wydajności nie zaszkodzi. czyli dla bezpieczenstwa jednak lepiej wybrac walbro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Nie - do GT równie dobra będzie seria, jak i Walbro. Ja do turbodziadka wziąłem Walbro tylko dlatego, że akurat takie coś mieli na stanie w warsztacie, w którym wylądował samochód po awarii (notabene: serwis mitsu). Gdybym miał więcej czasu poszukać, kupiłbym od STI, używkę, za 1/3 czy 1/4 ceny nowego walbro . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrzypekQ4 Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 Przemeq, dzieki za rade, zaoszczedze troche kasy w takim razie:) w nagrode pomuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 ok, a czy pompa od STI ma wieksza wydajnosc niz GTkowa? niż GTkowa to na pewno większą, może mnie ktoś poprawi ale GTkowa tom chyba 225 a STIajowa 255, ta z STI 08 starczy do 320-340KM. Bezpieczniej będzie na tej STI i/lub walbro. Tym bardziej że lekkiej nogi nie masz, bo gdzieś pisałeś że Twoja wanna potrafi 30l łyknąć Link to comment Share on other sites More sharing options...
ColinBarbazynca Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Zalezy do jakich mocy ta pompa ma wydolic - jak max 280KM to lepiej seryjna z STI (zalezy jeszcze z ktorego, ale trzeba pamietac ze 2.0 jezdzi na wiekszych cisnieniach doladowania wiec pompa na mniej starczy niz w 2.5), bo dluzej podziala i jakis maly zapas zostanie. Jak wiecej koni, to juz wallbro, ale z trwaloscia juz gorzej... Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrzypekQ4 Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 niż GTkowa to na pewno większą, może mnie ktoś poprawi ale GTkowa tom chyba 225 a STIajowa 255, ta z STI 08 starczy do 320-340KM. Bezpieczniej będzie na tej STI i/lub walbro. Tym bardziej że lekkiej nogi nie masz, bo gdzieś pisałeś że Twoja wanna potrafi 30l łyknąć no tak, nogi nie mam lekkiej i juz sam nie wiem na co sie zdecydowac, chyba wezme obie pompy i potestuje co bedzie sie lepiej sprawowalo? Zalezy do jakich mocy ta pompa ma wydolic - jak max 280KM to lepiej seryjna z STI (zalezy jeszcze z ktorego, ale trzeba pamietac ze 2.0 jezdzi na wiekszych cisnieniach doladowania wiec pompa na mniej starczy niz w 2.5), bo dluzej podziala i jakis maly zapas zostanie. Jak wiecej koni, to juz wallbro, ale z trwaloscia juz gorzej... nie wiem jaka teraz mam moc i Nm? ogolnie wyglada to tak, ze na wskazniku AG pokazuje mi 1,2 bar w piku, a na EBC HKSa 1,35 bar. spalanie tez chyba podskoczylo, chociaz ostatnio sporo upalam na sniegu. pomijajac styl jazdy etc. ..., wychodzi na to, ze z STI jest bardziej wydajna niz w GT, ale mniej niz Walbro, za to jest bardziej niezawodna? dobrze rozumuje? pozostaje jeszcze pytanie, jaka moca dysponuje moj GTek? podejzewam, ze 280 KM napewno nie ma. czyli raczej pompa z STI? aaa... nie wiem czy to jest istotne, jak z Jako zakladalismy tego EBC, to sprawdzone bylo tez AFR, oczywiscie nadal na seryjnej pompie, pokazalo 10,8; nie wiem czego? ale JAKO powiedzial, ze bardzo dobre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTR Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Mi do GT pompa od WRX nie podeszla P&P wiec zrezygnowalem z jej montazu. Albo ja mam cos u siebie nie tak albo nie wiem bo wszyscy mowia ze powinno byc P&P a u mnie nic nie podeszlo. Moja pompa wzgledem WRX jest ze 2 razy wieksza to jeszcze zasilanie w prad jest inaczej rozwiazane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ColinBarbazynca Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 niż GTkowa to na pewno większą, może mnie ktoś poprawi ale GTkowa tom chyba 225 a STIajowa 255, ta z STI 08 starczy do 320-340KM. Bezpieczniej będzie na tej STI i/lub walbro. Tym bardziej że lekkiej nogi nie masz, bo gdzieś pisałeś że Twoja wanna potrafi 30l łyknąć no tak, nogi nie mam lekkiej i juz sam nie wiem na co sie zdecydowac, chyba wezme obie pompy i potestuje co bedzie sie lepiej sprawowalo? Zalezy do jakich mocy ta pompa ma wydolic - jak max 280KM to lepiej seryjna z STI (zalezy jeszcze z ktorego, ale trzeba pamietac ze 2.0 jezdzi na wiekszych cisnieniach doladowania wiec pompa na mniej starczy niz w 2.5), bo dluzej podziala i jakis maly zapas zostanie. Jak wiecej koni, to juz wallbro, ale z trwaloscia juz gorzej... nie wiem jaka teraz mam moc i Nm? ogolnie wyglada to tak, ze na wskazniku AG pokazuje mi 1,2 bar w piku, a na EBC HKSa 1,35 bar. spalanie tez chyba podskoczylo, chociaz ostatnio sporo upalam na sniegu. pomijajac styl jazdy etc. ..., wychodzi na to, ze z STI jest bardziej wydajna niz w GT, ale mniej niz Walbro, za to jest bardziej niezawodna? dobrze rozumuje? pozostaje jeszcze pytanie, jaka moca dysponuje moj GTek? podejzewam, ze 280 KM napewno nie ma. czyli raczej pompa z STI? aaa... nie wiem czy to jest istotne, jak z Jako zakladalismy tego EBC, to sprawdzone bylo tez AFR, oczywiscie nadal na seryjnej pompie, pokazalo 10,8; nie wiem czego? ale JAKO powiedzial, ze bardzo dobre. Jak bylo 10,8 (AFR) to spoko, ale polecam sprawdzic jeszcze teraz, bo na mrozie powietrze duzo gestsze i tez wiecej paliwa trzeba. Ogolnie jezeli zostajesz przy seryjnym turbo (td04) to pompa z STI wystarczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 to pompa z STI wystarczy. dokładnie, Amen Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrzypekQ4 Posted December 7, 2010 Author Share Posted December 7, 2010 Jak bylo 10,8 (AFR) to spoko, ale polecam sprawdzic jeszcze teraz, bo na mrozie powietrze duzo gestsze i tez wiecej paliwa trzeba.Ogolnie jezeli zostajesz przy seryjnym turbo (td04) to pompa z STI wystarczy. ten kontroler zakladalismy w zeszlym tygodniu, czyli temp. byly ujemne. turbo zostaje standardowe ok, teraz mam juz caly obraz sytuacji. wiec idzie pompa od STI. dzieki za wszelkie porady i sugestie pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Mi do GT pompa od WRX nie podeszla P&P wiec zrezygnowalem z jej montazu. Albo ja mam cos u siebie nie tak albo nie wiem bo wszyscy mowia ze powinno byc P&P a u mnie nic nie podeszlo. Moja pompa wzgledem WRX jest ze 2 razy wieksza to jeszcze zasilanie w prad jest inaczej rozwiazane. A skąd masz pewność że ta z WRX nie została już wcześniej zmieniona na walbro. Z tego co piszesz to opis pasuje właśnie do walbro Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTR Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Mi do GT pompa od WRX nie podeszla P&P wiec zrezygnowalem z jej montazu. Albo ja mam cos u siebie nie tak albo nie wiem bo wszyscy mowia ze powinno byc P&P a u mnie nic nie podeszlo. Moja pompa wzgledem WRX jest ze 2 razy wieksza to jeszcze zasilanie w prad jest inaczej rozwiazane. A skąd masz pewność że ta z WRX nie została już wcześniej zmieniona na walbro. Z tego co piszesz to opis pasuje właśnie do walbro Kupowalem od forumowicza Smiecha, ktory wyja ja z wlasnego WRX. Czy na Walbro jest jakis napis?? Bo na tej co kupilem nic nie bylo. Nie mam teraz jak fotek wkleic ale wieczorem sprobuje to moze sie rozwieje moja nie pewnosc. Co ja mam za wynalazek i czy ta co kupilem to Walbro byla. -- Śr gru 08, 2010 6:44 pm -- Udalo sie mam juz fotke: Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrzypekQ4 Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 Udalo sie mam juz fotke: Załączniki: 20101007022.jpg [ 59.01 KiB | Przeglądane 6 razy ] kurcze, roznica jest ogromna. jeszcze nie wyjmowalem swojej pompy, ale mam juz ta z STI i wyglada tak samo jak ta z WRX. jak sie okaze, ze moja w GT jest taka jak z Twojej fotki, to bedzie lipa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTR Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Noo lipa lipa. Problemem nawet nie jest jej rozmiar a sposob podlaczenia zasilania. Tylko kup od razu uszczelke bo ja zlozylem to wszystko na stara i teraz jak jest do pelna to czuc paliwo w samochodzie i na zewnatrz. Naszczescie sie nie wylewa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now