sredniaq Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Potrzebuję pomocy: Auto czasem zamula na chwilkę i brakuje mu mocy na zimnym silniku, czasem lekko szarpie i jakby strzelało. Nie odpala za pierwszym razem, ale za drugim właściwie zawsze. Jeździ na lpg, instalacja po przeglądzie, jestem po wymianie oleju i filtrów, kabli, przewodów, regulacji zaworów itp. W związku z tym szybkie pytanie: jakie są objawy padającej pompy paliwa, jak ewentualnie mogę to sprawdzić lub jakie mogą być inne przyczyny ww problemów. Sprawa dość pilna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Mało prawdopodobne , że to pompa . Gdyby to była pompa , to przez parę tysięcy słyszałbyś jej wycie - zwłaszcza przy małej ilości paliwa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Najprościej zmierz wydatek pompy gdzieś w warsztacie przy pomocy zwykłego manometra i będziesz wiedział na 100%, zabiego prosty i niekosztowny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 ok jutro spróbuję zmierzyć wydajność pompy, paliwa zazwyczaj mam przynajmniej 1/4 baku... jakie mogą być inne przyczyny ewentualnie? do sparko popytać i tak podjadę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 jakie mogą być inne przyczyny ewentualnie? do sparko popytać i tak podjadę... Jakiś czujnik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 np. czujnik zepsucia pompy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 np. czujnik zepsucia pompy... A Chojny prosił " piłeś , nie pisz " :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 a ja proszę: nie wiesz, nie spamuj bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 emotorsport, co można jeszcze sprawdzić ? w kompie nie pokazywało żadnych problemów tu jest podobny wątek http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=136446&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 komputer tzn. system czek endżin nie wychwytuje usterek mechanicznych, tylko elektroniczne, a usterka pompy paliwa polegająca na zmniejszeniu jej wydajności jest usterka czysto mechaniczną.... komputer sprawdzający sprawność oświetlenia pojazdu powie Ci po kolizji w której urwałes pół dupy auta razem z jedną lampą, że przepaliła się żarówka.....capito? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 kapiszi... ale nadal nie wiem co to może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 A świeczki wymieniłeś? nie masz może oleju przy świecach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Świece i przewody są nowe. Regulacja zaworów też zrobiona. -- 17 gru 2010, o 12:30 -- Problem nadal nie rozwiązany. Obecnie auto wogóle przestało odpalać, ostatni raz silnik wystartował jakby na 2 gary tylko, po chwili zgasł i tak mu zosstało Wymieniłem czujniki: http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b12/type_17/engine_electronic/spark_plug_and_high_tension_cord/ oznaczone na schemacie numerami: 3, 4, 7 (używki) a także nowe świece i przewody a także: http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b12/type_17/exhaust_system/exhaust/illustration_1/ oznaczony nr. 3 (nowy) Na razie nie pomogło. Silnik kręci, ale nic poza tym się nie dzieje. Póki co pompy nie mam jak sprawdzić, wcześniej było czuć paliwo i słychać że pompa się załącza. Może jakieś inne pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się