sebachon Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Auta spoza sieci (przynajmniej u nas) są traktowane jako dodatek do podstawowej działalności Rozumiem, że to jest Wasze motto na wielkim banerze przed ASO. :? Jak czegoś nie można/ nie che się/ nie umie naprawić to trzeba to załatwić przed rozpoczęciem usługi. jak zam życie połowa zginie A niby dlaczego ma zginąć, Bronx'a części walają się na połowie hali, czy są w jednym miejscu ? ROMBU, niestety muszę wziąć w obronę Subarytę, bo dobrze serwis GRAFIX znam i jest to zdecydowanie najlepszy dealer (obsługa klienta, mechanika - wzorowe). Jestem przekonany, że w Jego wypowiedzi nie ma krztyny ironii tylko autentyczna chęć zrozumienia tematu. Przypadek o jakim tu mowa nigdy w Grafixie nie mógłby się zdarzyć - daję głowę. Dlatego Subaryta wie, co mówi i ataki są moim zdaniem bezpodstawne. A swoją drogą, jak napisałem wyżej, obsługa tematu w Krakowie nie do obrony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Wczoraj, po 1,5 miesięcznym oczekiwaniu na naprawę, wsiadłem w autobus i po przejechaniu 100km pojawiłem się w ASO E. Frey żeby zobaćzyć mojego OBK. Przywitano mnie słowami: Dobrze, że Pan jest bo chcielibyśmy się spytać cyt"...CZY ZAMÓWIĆ USZCZELKI, KTÓRE NALEŻY WYMIENIĆ?.." RĘCE MI OPADŁY DO SAMEJ ZIEMI!!! Mają do mnie wszystkie namiary i nie informują mnie o opóźnieniu, powodach tego opóźnienia. Jeżdże już trzecim SUBARU i nigdy nie korzystałem z usług ASO.! Nie wiem co mnie podkusiło! ASO Emil Frey to wielka pomyłka. Oczywiście nie ma mowy o żadnym rabacie, czy też samochodzie zastępczym. Jest tylko totalne lekceważenie klienta. Nie ma też odpowiedzi Dyrekcji na ten post. ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Bronx, + miesiąc w plecy Polecam ci rozmowe z kierownikiem serwisu/salonu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 26 Listopada 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Czytałem ten wątek. Interweniowałem też w Emilu. Wprawdzie korepondencyjnie ( przebywam poza Polską ), lecz interweniowałem; otrzymałem potwierdzenie, że temat będzie szybko i sprawnie rozwiązany. Jako przyczynę opóźnienia podano problemy wynikajace z chorób kilku mechaników ( sprawdzone - wówczas zgadzało się ). Powyższe nie tłumaczy w żaden sposób: - braku kontaktu z klientem; - braku zamówienia części; - braku formalnej reakcji na moją interwencję. Trudno mi w tej sytaucji przepraszać - na to już pewnie zbyt późno. tym bardziej, że w zaufaniu do pracowników sam sobie brakiem odpowiedzi na Forum wystawiłem nieładnw świadectwo. . Byłem przekonany, że temat jest dawno rozwiązany, odpowiedni wpis umieszczony na Forum ... Tak pozostaje tylko wstyd... Oraz - w poniedziałek - wizyta w Emilu Mimo wszystko za kłopoty przepraszam - tak zdecydowanie nie powinna wyglądać obsługa klienta. Co naturalnie pociągnie za sobą konsekwencje. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 no dokładnie uważam że dla znawców tematu to żaden problem , problem może sie pojawić jak sie nawzajem ASO nie lubią, to wtedy istnieje coś takiego jak zwykła złośliwość I niestety znam takie ASO SUBARU czym mniejsze i mają mniej klientów , tym bardziej są chamscy i zawistni :roll: I to nawet ja jestem w stanie wyczuć przez tel. jak gdzieś dzwonie po częsci . Co moge polecić ? napewno Koper ( tam w głebi słuchawki słysze: Tyyyyy carfit dzwoni zamawiaj :!: , Kocar, Grafix, Mikołów, Frey ( dział części ) , o Marasie nie wspominam bo wiadomo że git , ASO Nowy Sącz są super , ale na magazynie nie mają prawie nic Ale z całą stanowczościa Wam mówię że A.Koper ma najwięcej cześci na stanie w Polsce Kiedyś była taka sytuacja że WojtekS zabrał auto i skrzynię zapakowaną do worka w południe . Po trzech godzinach skrzynia była poskładana i do dzisiaj pracuje bez zarzutu . Emil Frey nie robił trudności Gawinowi i z nim nie walczy :shock: Ja miałem taką sytuację , że spadła mi opaska z manżety na przegubie . Podjechałem do E.Frey aby to poprawili . Były ze mną jeszcze dwie osoby . Szef serwisu prosił o poczekanie na kanapie . Siedzieliśmy kilka godzin w oczekiwaniu na podnośnik . Auta wjeżdżały i wyjeżdżały a my wciąż czekaliśmy . Po pięciu godzinach odpuściłem sobie i pojechaliśmy . Roboty było na pięć minut przy aucie a nami już nikt się nie interesował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Chcę zakończyć ten wątek. 16-tego grudnia, wprawdzie po 2-ch miesiącach, ale odebrałem mojego OBK-a z serwisu E. Frej. Samochód naprawiony, czysty, do silnika można w białych rękawiczkach i jest super. Jestem w szoku, bo wykonano naprawę samochodu wzorowo i na warunkach finansowych dla mnie korzystnych. Dziękuję Dyrekcji za pomoc i p. Grzegorzowi Magdziarzowi, który bardzo się przyczynił do zmiany mojej oceny E.Frey Subaru. Jeszcze raz serdecznie dziękuję i proszę tak trzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Bronx, super Cieszę się, że dobrze wyszło. Temat zamykam. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi