Wiatrak Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Witam, na zimnym silniku (<10 stopni celsjusza), przez kilkanaście sekund po odpaleniu świeci mi się "CHECK ENGINE". Samochód zachowuje się normalnie, obroty silnia itp, wszystko okej. Podejrzewam, że reset ECU pomoże ale chciałbym przed odczytać błędy bez użycia specjalistycznego programu, interfejsu itp. Pewni to zanieczyszczona sonda lambda coś śmieci. Miał może ktoś z Was coś podobnego? No i jak odczytać błędy i zrestartować ECU? Przepraszam, ale nie znalazłem w dziale Forester tego. -- 9 paź 2010, o 23:25 -- Witam,na zimnym silniku (<10 stopni celsjusza), przez kilkanaście sekund po odpaleniu świeci mi się "CHECK ENGINE". Samochód zachowuje się normalnie, obroty silnia itp, wszystko okej. Podejrzewam, że reset ECU pomoże ale chciałbym przed odczytać błędy bez użycia specjalistycznego programu, interfejsu itp. Pewni to zanieczyszczona sonda lambda coś śmieci. Miał może ktoś z Was coś podobnego? No i jak odczytać błędy i zrestartować ECU? Przepraszam, ale nie znalazłem w dziale Forester tego. Dobra, mam, przepraszam za zamieszanie :-) -- 9 paź 2010, o 23:34 -- Witam,na zimnym silniku (<10 stopni celsjusza), przez kilkanaście sekund po odpaleniu świeci mi się "CHECK ENGINE". Samochód zachowuje się normalnie, obroty silnia itp, wszystko okej. Podejrzewam, że reset ECU pomoże ale chciałbym przed odczytać błędy bez użycia specjalistycznego programu, interfejsu itp. Pewni to zanieczyszczona sonda lambda coś śmieci. Miał może ktoś z Was coś podobnego? No i jak odczytać błędy i zrestartować ECU? Przepraszam, ale nie znalazłem w dziale Forester tego. -- 9 paź 2010, o 23:25 -- Witam,na zimnym silniku (<10 stopni celsjusza), przez kilkanaście sekund po odpaleniu świeci mi się "CHECK ENGINE". Samochód zachowuje się normalnie, obroty silnia itp, wszystko okej. Podejrzewam, że reset ECU pomoże ale chciałbym przed odczytać błędy bez użycia specjalistycznego programu, interfejsu itp. Pewni to zanieczyszczona sonda lambda coś śmieci. Miał może ktoś z Was coś podobnego? No i jak odczytać błędy i zrestartować ECU? Przepraszam, ale nie znalazłem w dziale Forester tego. Dobra, mam, przepraszam za zamieszanie :-) No niestety, jak czytać błędy jest, ale nie znalazłem jak zrestartować ECU bez odłączania klemy.... -- 9 paź 2010, o 23:48 -- Witam,na zimnym silniku (<10 stopni celsjusza), przez kilkanaście sekund po odpaleniu świeci mi się "CHECK ENGINE". Samochód zachowuje się normalnie, obroty silnia itp, wszystko okej. Podejrzewam, że reset ECU pomoże ale chciałbym przed odczytać błędy bez użycia specjalistycznego programu, interfejsu itp. Pewni to zanieczyszczona sonda lambda coś śmieci. Miał może ktoś z Was coś podobnego? No i jak odczytać błędy i zrestartować ECU? Przepraszam, ale nie znalazłem w dziale Forester tego. -- 9 paź 2010, o 23:25 -- Witam,na zimnym silniku (<10 stopni celsjusza), przez kilkanaście sekund po odpaleniu świeci mi się "CHECK ENGINE". Samochód zachowuje się normalnie, obroty silnia itp, wszystko okej. Podejrzewam, że reset ECU pomoże ale chciałbym przed odczytać błędy bez użycia specjalistycznego programu, interfejsu itp. Pewni to zanieczyszczona sonda lambda coś śmieci. Miał może ktoś z Was coś podobnego? No i jak odczytać błędy i zrestartować ECU? Przepraszam, ale nie znalazłem w dziale Forester tego. Dobra, mam, przepraszam za zamieszanie :-) -- 9 paź 2010, o 23:34 -- Witam,na zimnym silniku (<10 stopni celsjusza), przez kilkanaście sekund po odpaleniu świeci mi się "CHECK ENGINE". Samochód zachowuje się normalnie, obroty silnia itp, wszystko okej. Podejrzewam, że reset ECU pomoże ale chciałbym przed odczytać błędy bez użycia specjalistycznego programu, interfejsu itp. Pewni to zanieczyszczona sonda lambda coś śmieci. Miał może ktoś z Was coś podobnego? No i jak odczytać błędy i zrestartować ECU? Przepraszam, ale nie znalazłem w dziale Forester tego. -- 9 paź 2010, o 23:25 -- Witam,na zimnym silniku (<10 stopni celsjusza), przez kilkanaście sekund po odpaleniu świeci mi się "CHECK ENGINE". Samochód zachowuje się normalnie, obroty silnia itp, wszystko okej. Podejrzewam, że reset ECU pomoże ale chciałbym przed odczytać błędy bez użycia specjalistycznego programu, interfejsu itp. Pewni to zanieczyszczona sonda lambda coś śmieci. Miał może ktoś z Was coś podobnego? No i jak odczytać błędy i zrestartować ECU? Przepraszam, ale nie znalazłem w dziale Forester tego. Dobra, mam, przepraszam za zamieszanie :-) No niestety, jak czytać błędy jest, ale nie znalazłem jak zrestartować ECU bez odłączania klemy.... No to mamy błąd, który występuje u 99% badanych :-), czyli 22 Czujnik spalania stukowego, co więc dalej, wyczyścić wszystko, olać temat? Wymienić czujnik? No i jak wyczyścić ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 czyść czujnik i baw się z czarnymi kostkami. Tyle pamiętam z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się