lucza Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 witam serdecznie,pacjent to impreza '99 AWD,po wymianie skrzyni biegów wrzuciliśmy jedynkę i OK,następnie dwójkę i OK, ALE!!! już nie dało się wrzucić luzu ani zmienić na inny bieg,została dwójka,na wyłączonym silniku i na włączonym bez różnicy,skrzynia jest zablokowana na drugim biegu,jakieś pomysły?co może być przyczyną? jutro podchodzimy do tematu jeszcze raz i przydały by sie jakieś sugestie,pozdrawiam i dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krajanek Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Miałem zablokowaną skrzynie jak urwałem łapę od silnika. Był troche przekoszony i problem z biegami był podobny do tego co piszesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 jesteś pewien, że skrzynia, którą wrzuciliście, była ok? i że zmontowaliście wszystko, a w szczególności mechanizm zmiany biegów - prawidłowo? AWD N/A czy AWD Turbo? Wysprzęglnik na linkę czy hydrauliczny? podaj trochę więcej informacji... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted September 27, 2010 Author Share Posted September 27, 2010 AWD N/A,wysprzęglik na linkę,skrzynia była od dawcy który jeżdził bez problemów,podczas demontarzu wylano olej ze skrzyni i tak leżała ok miesiąca,czy jest możliwe że coś się stało z kulką lub sprężynką z prowadzenia biegu (nie wiem jak to się poprawnie nazywa po polsku ) -- 27 wrz 2010, o 19:51 -- mechanizm zmiany biegów był wyciagnięty razem ze skrzynią, żeby uniknąć problemów z regulacją Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 A gdyby się dyfry nie zgrali? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted September 28, 2010 Author Share Posted September 28, 2010 dyfry i skrzynia i pozostałe części pochodzą z jednego dawcy,warsztat profesjonalny,choć nie miał na podnośnikach zbyt wielu subarynek,ale chłopaki bardzo kumate znam ich nie od dziś,pełne zaufanie -- 28 wrz 2010, o 20:03 -- ok już po operacji,podczas demontażu skrzyni okazało sie że ktoś (wiemy kto :x ) upuścił skrzynię na lewarek i sie taki pręt wykrzywił i dlatego lewarek się zablokował,skrzynia miała sprzęgło na siłownik teraz ma na linkę wystarczyło tylko wymienić łapę i łożysko oporowe,tak przy okazji silnik 1.6 (jest tylko tymczasowo) pasuje ze skrzynią od wrx, p&p bez żadnych przerubek to tyle,piszę otym dla potomnych i wiem że ktoś kiedyś oto pytał,dzięki za zainteresowanie i tymczasem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now