lucza Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 witam serdecznie,pacjent to impreza '99 AWD,po wymianie skrzyni biegów wrzuciliśmy jedynkę i OK,następnie dwójkę i OK, ALE!!! już nie dało się wrzucić luzu ani zmienić na inny bieg,została dwójka,na wyłączonym silniku i na włączonym bez różnicy,skrzynia jest zablokowana na drugim biegu,jakieś pomysły?co może być przyczyną? jutro podchodzimy do tematu jeszcze raz i przydały by sie jakieś sugestie,pozdrawiam i dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Miałem zablokowaną skrzynie jak urwałem łapę od silnika. Był troche przekoszony i problem z biegami był podobny do tego co piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 jesteś pewien, że skrzynia, którą wrzuciliście, była ok? i że zmontowaliście wszystko, a w szczególności mechanizm zmiany biegów - prawidłowo? AWD N/A czy AWD Turbo? Wysprzęglnik na linkę czy hydrauliczny? podaj trochę więcej informacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 AWD N/A,wysprzęglik na linkę,skrzynia była od dawcy który jeżdził bez problemów,podczas demontarzu wylano olej ze skrzyni i tak leżała ok miesiąca,czy jest możliwe że coś się stało z kulką lub sprężynką z prowadzenia biegu (nie wiem jak to się poprawnie nazywa po polsku ) -- 27 wrz 2010, o 19:51 -- mechanizm zmiany biegów był wyciagnięty razem ze skrzynią, żeby uniknąć problemów z regulacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 A gdyby się dyfry nie zgrali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 dyfry i skrzynia i pozostałe części pochodzą z jednego dawcy,warsztat profesjonalny,choć nie miał na podnośnikach zbyt wielu subarynek,ale chłopaki bardzo kumate znam ich nie od dziś,pełne zaufanie -- 28 wrz 2010, o 20:03 -- ok już po operacji,podczas demontażu skrzyni okazało sie że ktoś (wiemy kto :x ) upuścił skrzynię na lewarek i sie taki pręt wykrzywił i dlatego lewarek się zablokował,skrzynia miała sprzęgło na siłownik teraz ma na linkę wystarczyło tylko wymienić łapę i łożysko oporowe,tak przy okazji silnik 1.6 (jest tylko tymczasowo) pasuje ze skrzynią od wrx, p&p bez żadnych przerubek to tyle,piszę otym dla potomnych i wiem że ktoś kiedyś oto pytał,dzięki za zainteresowanie i tymczasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się