danielgti Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Czy do regulacji zaworów w wrx' e z 2001r trzeba opuszczać silnik, czy można to zrobić bez większych problemów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 danielgti, opuszczać, to bym nie opuszczał, raczej podnosił 8) Jeżeli pytasz, czy do regulacji (a nie pomiaru) luzów zaworowych trzeba wyjmować silnik, to tak. Choć są podobna tacy, którzy to robią bez wyjmowania silnika. Do nich jednak nie polecam Ci jeździć. Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielgti Posted September 15, 2010 Author Share Posted September 15, 2010 a jak często trzeba dokonywać takiej regulacji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 danielgti, to zależy, czy na "czistej" benzynie popyla (wtedy można wraz z wymianą rozrządu, czyli co 100.000 km), czy na LPG (wtedy i po 30.000 km trzeba ustawić). Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanek Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Choć są podobna tacy, którzy to robią bez wyjmowania silnika. Do nich jednak nie polecam Ci jeździć. Dlaczego? Akurat w WRX 2.0 da się to zrobić bez większych problemów bez wyciągania silnika(kwestia wprawy) i nie rozumiem dlaczego nie polecasz jeździć do kogoś kto tak robi...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Lanek, a róbta,jak chceta, ja do Was nie podjadę. Efekt końcowy jest taki, że raz trafiacie, raz nie...a ja lubię mieć pewności i spokojne cztery litery. Każdemu jak wygodnie. Znam nawet takich co blok rozpoławiają bez zdejmowania głowic. Dobrze W SOHC nie ma problemu, można bez wyjmowania silnika ale...w EJ205, jakby więcej tych wałków. Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanek Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Znam nawet takich co blok rozpoławiają bez zdejmowania głowic. Dobrze Tego jeszcze nie opanowałem Grzesiek_67, kwestia podejścia do tego, jak się zrobi to dokładnie to jest to do zrobienia, wygodniej pewnie na wyjętym silniku ale tak też się da i efekt końcowy jest ok. Mówie tu tylko i wyłącznie o przypadku WRX 2.0, w uturbionym Forku np. trzeba wyjmować silnik bo inaczej się nie da. Ale tak jak napisałeś a róbta,jak chceta, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Lanek, luzik, dobrego dnia :wink: Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now