Jump to content

ustawianie zaworów WRX '01


danielgti

Recommended Posts

danielgti,

opuszczać, to bym nie opuszczał, raczej podnosił 8)

 

Jeżeli pytasz, czy do regulacji (a nie pomiaru) luzów zaworowych trzeba wyjmować silnik, to tak. Choć są podobna tacy, którzy to robią bez wyjmowania silnika. Do nich jednak nie polecam Ci jeździć.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

Choć są podobna tacy, którzy to robią bez wyjmowania silnika. Do nich jednak nie polecam Ci jeździć.

 

Dlaczego? Akurat w WRX 2.0 da się to zrobić bez większych problemów bez wyciągania silnika(kwestia wprawy) i nie rozumiem dlaczego nie polecasz jeździć do kogoś kto tak robi...?

Link to comment
Share on other sites

Lanek,

a róbta,jak chceta, ja do Was nie podjadę. Efekt końcowy jest taki, że raz trafiacie, raz nie...a ja lubię mieć pewności i spokojne cztery litery. Każdemu jak wygodnie. Znam nawet takich co blok rozpoławiają bez zdejmowania głowic. Dobrze :mrgreen:

 

W SOHC nie ma problemu, można bez wyjmowania silnika ale...w EJ205, jakby więcej tych wałków.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

Znam nawet takich co blok rozpoławiają bez zdejmowania głowic. Dobrze

 

Tego jeszcze nie opanowałem :mrgreen::mrgreen:

 

Grzesiek_67, kwestia podejścia do tego, jak się zrobi to dokładnie to jest to do zrobienia, wygodniej pewnie na wyjętym silniku ale tak też się da i efekt końcowy jest ok. Mówie tu tylko i wyłącznie o przypadku WRX 2.0, w uturbionym Forku np. trzeba wyjmować silnik bo inaczej się nie da.

Ale tak jak napisałeś

a róbta,jak chceta,
:)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...