Gość MOBYDICK24 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Witam jestem świerzym posiadaczem subaru outback 3.0 H6 2005r. musze w nim niestety zregenerować przekładnię kierowniczą bo jest luz i wyciek. proszę o polecenie mi DOBREJ!!!! firmy która to zrobi raz a dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Gdybyś choć podał jaki rejon Europy albo Polski Cię interesuje . Noooo .... chyba że to jakś zagadka :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 W dobie działania firm kurierskich przesłanie przekładni do regeneracji nie stanowi chyba wielkiego problemu, czasy dorożek i dyliżansów się chyba, Marku, skończyły... Ale swoją droga polecam lekturę: viewtopic.php?f=26&t=131890&view=unread#unread na pewno jak dopiszesz kilka szczegółów więcej - nie zaszkodzi..... Nie jestem zwolennikiem regeneracji przekładni kierowniczych, ale są podobno firmy które potrafia to porządnie zrobić... Na tym Forum (Oficjalnego Importera Subaru) w zasadzie i z reguły polecamy ASO, a jeżeli nie, innych raczej na PW... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OBK H6 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 jeżeli chodzi o wysyłanie pomp wspomagania lub przekładni do regeneracji - nie polecam. Miałem dokładnie taką przypadłość w tym roku - dałem pompę wspomagania do regeneracji (wymontowaną) po czym walczyłem z serwisem kilka tygodni bo chodziła głośniej niż przed naprawą. W końcu oddałem do serwisu, gdzie chcieli pompę razem z autem !!! żeby wszystko dobrze zpasować. Niestety dowiedziałem się, iż Subaru produkuje części trwałe, ale nie regenerowalne - powlekane są czymś na rodzaj glazury wewnątrz (japoński patent), co przy jej wytarciu powoduje luzy rzędu setnych milimetra, a tego już się nie da wytoczyć na obrabiarce u jakiegoś pana Kazia co nie widział auta na oczy, a przekładnie i pompy to jeszcze w Syrenach regenerował. Nie te czasy. W docelowym serwisie, na aparaturze porządnej skorygowali co mogli i pompa jeszcze popracowała (cichutko i w miarę rozsądnie) jakieś 2 kkm, ale ostatecznie zainwestowałem w używkę z rozbitka - i chodzi genialnie (nie stać mnie na kupowanie nowej pompy z Japonii za 3000 zł - gdy za używkę zapłaciłem 300 zł) Więc sugeruję krok w tę stronę bardziej niż w regenerację - a jak juz musisz regenerować - daj do takiego serwisu gdzie wezmą ją razem z autem - jeżeli jesteś z okolic wielkopolski napisz do mnie na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 a przekładnie i pompy to jeszcze w Syrenach regenerował. Nie te czasy. w syrenie była przekładnia innej konstrukcji w której można było regulować bardzo prosto luz, a o wspomaganiu nikt nawet nie słyszał....także pan Kazio się za dużo nie narobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się