sorcerer Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Witam, zastanawiam się nad zrobieniem małego upgrade-u, chciałby zrobić downpipe i upppipe. Mam Legacy GT 2005 US, ostatnio wyczytałem, że w tym silniku(EJ255 Turbo), nie ma już pre-katalizatora jesli tak to nie ma potrzeby robić(nie mam co do tego peności). Jeśli chodzi o downpipe jakie są koszty i gdzie coś takiego w Ww-e zrobić? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Możesz tutaj, sam sprawdziłem http://www.el-tec.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 nie ma już pre-katalizatora jesli tak to nie ma potrzeby robić(nie mam co do tego peności) robić czego ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 zastanawiam się nad zrobieniem małego upgrade-u a czy kolega "wzmocnił" silnik "sam w sobie" przed kolejnymi modyfikacjami? wypadałoby... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Do malego upgradu nie trzeba wzmacniac silnika. Ten sam silnik ma w innych modelach wiecej mocy seryjnie z fabryki. Jedynie co bym zrobil od razu przy wymianie downpipe, to nowy program, moze byc nawet gotowiec, byle by byl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.xxx1 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 polecam Tecnogarage.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 16 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Silnik jest ok (ej255 na turbo), brakuje mi tylko szóstego biegu, do 3 ciągnie bardzo fajnie. Samochód został ściągnięty już po remapie w stanach (http://www.ecutek.com/ - pokręciłem nazwy, przepraszam za wprowadzenie w błąd), przynajmniej tyle mi pokazało google jak wrzuciłem numer licencji. Nie byłem na hamowni aby go sprawdzić ale się wybieram. Fabrycznie ma 246 KM, jak już podjadę zobaczymy co poprzedni właściciel tam załadował i co można z tym zrobić. Może mi ktoś jakieś hamownie w warszawie polecić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Samochód został ściągnięty już po remapie w stanach (Maptec), Pierwszy raz slysze o takiej firmie w stanach. Zreszta po modyfikacjach trzeba wgrac nowy program pod czesci, ktore sie zainstalowalo w samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Do malego upgradu nie trzeba wzmacniac silnika może źle się wyraziłem - w pierwszej kolejności wydałbym tę kasę nie na down & uppipe, ale na wyeliminowanie tych "sławnych" wad 2.5T a dopiero później skupiłbym się na modyfikacjach ;') Zreszta po modyfikacjach trzeba wgrac nowy program pod czesci, ktore sie zainstalowalo w samochodzie dobra rada! moi poprzedni właściciele niestety nie zadbali o to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Czy mógłbyś przybliżyć więcej szczegółów na tema tych wad. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-LEGACY-TURBO-EXHAUST-SYSTEM-DOWN-PIPE-DUAL-/120625099314?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c15d0f232 zobacz tego linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 "Race Use Only " a jak będę do pracy dojeżdżał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 to chcesz ze sprtowymi katalizatorami -- N paź 17, 2010 8:39 pm -- http://legacygt.com/forums/showthread.php/downpipes-downpipes-11568.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 danny007, czy orientujesz się może co do zawodności 2.5T, przewaliłem szukam na forum i znalazłem tylko, że ma wady ogólnie znane ale jakie już ciężko znaleźć- ten zestaw co linka podesłałeś to nie idzie w komplecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 poszukaj sekwencji 2.5T uszczelka pod głowicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Moze tez poszukac "sprzeglo w dieslu" ale co to ma wspolnego z downipie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Do malego upgradu nie trzeba wzmacniac silnika może źle się wyraziłem - w pierwszej kolejności wydałbym tę kasę nie na down & uppipe, ale na wyeliminowanie tych "sławnych" wad 2.5T a dopiero później skupiłbym się na modyfikacjach ;') Zreszta po modyfikacjach trzeba wgrac nowy program pod czesci, ktore sie zainstalowalo w samochodzie dobra rada! moi poprzedni właściciele niestety nie zadbali o to... Pytam w związku z tym co kolega napisał wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 I have a 2005 Subaru Legacy GT. My turbo blew at 79,000 miles. I did my research and found out that Subaru has a major problem with all its 05 turbo engines. The problem is with the banjo bolt. It is a filter that is in between the turbo and the engine. They poorly designed this because there is no way of checking this filter to see if it needs to be replaced. When contacting Subaru, they said it was due to my error; interesting response due to the fact there is no way to check this filter without taking out major parts. Warning if you own the same car as me. duzo ludzi pisz o tym filtrze pomiedzy turbo a silnikiem -- N paź 17, 2010 9:53 pm -- tu masz jeszcze jednego linka up pipem i downpipem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Czy mógłbyś przybliżyć więcej szczegółów na tema tych wad dużo było na ten temat, poszukaj a znajdziesz. Natomiast nie jest regułą, że każdy silnik poleci. Jeśli użytkujesz "z głową" i nie jeździsz po torze, dodatkowo jeśli znasz przeszłość auta naprawdę dogłębnie - pewnie nic złego się nie stanie. w moim przypadku było zgoła inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się