Skocz do zawartości

LGT down pipe & uppipe


sorcerer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zastanawiam się nad zrobieniem małego upgrade-u, chciałby zrobić downpipe i upppipe. Mam Legacy GT 2005 US, ostatnio wyczytałem, że w tym silniku(EJ255 Turbo), nie ma już pre-katalizatora jesli tak to nie ma potrzeby robić(nie mam co do tego peności). Jeśli chodzi o downpipe jakie są koszty i gdzie coś takiego w Ww-e zrobić?

366495144005.png

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Silnik jest ok (ej255 na turbo), brakuje mi tylko szóstego biegu, do 3 ciągnie bardzo fajnie. Samochód został ściągnięty już po remapie w stanach (http://www.ecutek.com/ - pokręciłem nazwy, przepraszam za wprowadzenie w błąd), przynajmniej tyle mi pokazało google jak wrzuciłem numer licencji. Nie byłem na hamowni aby go sprawdzić ale się wybieram. Fabrycznie ma 246 KM, jak już podjadę zobaczymy co poprzedni właściciel tam załadował i co można z tym zrobić.

Może mi ktoś jakieś hamownie w warszawie polecić.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do malego upgradu nie trzeba wzmacniac silnika

może źle się wyraziłem - w pierwszej kolejności wydałbym tę kasę nie na down & uppipe, ale na wyeliminowanie tych "sławnych" wad 2.5T a dopiero później skupiłbym się na modyfikacjach ;')

Zreszta po modyfikacjach trzeba wgrac nowy program pod czesci, ktore sie zainstalowalo w samochodzie

dobra rada! moi poprzedni właściciele niestety nie zadbali o to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do malego upgradu nie trzeba wzmacniac silnika

może źle się wyraziłem - w pierwszej kolejności wydałbym tę kasę nie na down & uppipe, ale na wyeliminowanie tych "sławnych" wad 2.5T a dopiero później skupiłbym się na modyfikacjach ;')

Zreszta po modyfikacjach trzeba wgrac nowy program pod czesci, ktore sie zainstalowalo w samochodzie

dobra rada! moi poprzedni właściciele niestety nie zadbali o to...

 

Pytam w związku z tym co kolega napisał wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I have a 2005 Subaru Legacy GT. My turbo blew at 79,000 miles. I did my research and found out that Subaru has a major problem with all its 05 turbo engines. The problem is with the banjo bolt. It is a filter that is in between the turbo and the engine. They poorly designed this because there is no way of checking this filter to see if it needs to be replaced. When contacting Subaru, they said it was due to my error; interesting response due to the fact there is no way to check this filter without taking out major parts. Warning if you own the same car as me.

 

duzo ludzi pisz o tym filtrze pomiedzy turbo a silnikiem

 

-- N paź 17, 2010 9:53 pm --

 

tu masz jeszcze jednego linka up pipem i downpipem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbyś przybliżyć więcej szczegółów na tema tych wad

dużo było na ten temat, poszukaj a znajdziesz. Natomiast nie jest regułą, że każdy silnik poleci. Jeśli użytkujesz "z głową" i nie jeździsz po torze, dodatkowo jeśli znasz przeszłość auta naprawdę dogłębnie - pewnie nic złego się nie stanie.

w moim przypadku było zgoła inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...