Bjern Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Witam, temat poruszany, ale pozwolę sobie wznowić. Miesiąc temu byłem w ASO Point w Łodzi na przeglądzie po 105.000 km. Kilka dni temu pojawił się znów problem "mulenia" w przedziale obrotów 2000 - 2500 (wcześniej problem był od 2500 do 3000). Soft zaktualizowany przy przeglądzie, przeczyszczona przepustnica - oprócz tego przy około 120 km/h silnik wydaje dziwne dźwięki - "terkotanie" ;-) przy 140 km/h zanika. Podobną sytuację miałem w poprzednim samochodzie Alfa 156 - wtedy po jakimś czasie przekręciły się panewki. Chciałbym tego uniknąć, może moje podejrzenia są bezpodstawne - może to jakieś plastikowe elementy pod autem wibrują przy tej "zawrotnej" prędkości ? Zdaję sobie sprawę, że z opisu ciężko jest coś wywnioskować, ale może ktoś miał podobne doświadczenia ? I jeszcze jedno pytanie, olej w silniku... wydaje mi się, że poziom jest trochę za wysoki, tzn. ponad normę przy sprawdzaniu o poranku ;-) Jednak był wymieniany w ASO, zatem wlali chyba odpowiednią ilość. Odciągnąć do poziomu mieszczącego się w polu min. - max. ? Czy może to nadgorliwość ? Pozdrawiam Michał p.s. Nie dodałem najistotniejszej informacji, a mianowicie opisu samochodu: Subaru Forester 2.0 bez turbiny z 2006 roku, manualna skrzynia biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 cos z układem regulacji turbo????Dziura w dolocie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się