Milono1000 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 To już mój drugi Subaru (Forek przebieg 246000) w którym po zejściu do trybu bieg jałowy po ok 5 sek. (wcześniej miałem jeszcze 2 legacy 98 i 99 z LPG "Holland") wpada w wibracje / buja (sekwencje co kilka sek) całą karoserią i lewarkiem biegów w trybie instalacji LPG. Na benzynie jest to mikro wyczuwalne. Kiedyś czytałem, że po zejściu na biegu jałowym w dalszy tryb (po kilku sek) obroty są jeszcze niższe (być może jakaś norma EUR do spełnienia) silnik nie dostaje wystarczającej ilości gazu i zaczyna wpadać w wibracje. Pytania: czy to można jakoś podregulować? czy do wymiany poduszka pod silnik? czy to może filtr gazu (filtr powietrza i świeczki wymieniłem) ? czy ktoś miał podobne objawy i poprawił stan rzeczy? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Tu ewentualnie zadaj pytanie -> viewtopic.php?f=26&t=102284&start=2500 Powszechnie rekomendowany jest tu użytkownik o nicku jako więc możesz też zadać pytanie bezpośrednio jemu. Nie masz informacji po lewej stronie z jakiego miasta jesteś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się