Gość ariel Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 http://allegro.pl/item1151148397_blow_o ... ester.html proszę o jakieś opinie jak się sprawuje i czy jest to w ogóle warte uwagi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 jeden to podróba Forge, a drugi MVN czy jakoś tak.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Podroba forge'a powinna dac rade - najwyzej mocniejsza/slabsza sprezynka i jazda - moim skromnym zdaniem. Wyglada bardzo podobnie do tego, co mialem do tej pory na tmic'u aps - i problemow zadnych z tym nie mialem (moze faktycznie moje to tez jednak kopia forge'a) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Ale montaż chyba plug&play zamiast tego ori z Subaru ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Jesli jest na flanszy to pewnie tak. Jak uniwersalny, to pewnie nie Tylko tak patrzac jeszcze na to ogloszenie na szybko - warto sie chyba upewnic, ktory z nich jest na sprzedaz? Bo sa dwa rozne? Properfekt tez chyab powinien dac rade - wyglada na prosty na tloczku, w srodku sprezynka pewnie. W sumie tak naprawde to zadna kosmiczna technologia - byle jakosciowo bylo dobre i sie nie przycinalo - tak przynajmiej mi sie wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 podróba wcale nie musi być gorsza od oryginału jak jest dokładnie zrobiona i z dobrego materiału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 podróba wcale nie musi być gorsza od oryginału jak jest dokładnie zrobiona i z dobrego materiału Tak jak mowisz - tym bardziej, ze jak rozebrac taki zawor - to jest naprawde prosta technologia. Tak naprawde to byle tokarz przy odrobinie checi takie cos zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 żeby tylko miał dobrą tokarkę i odpowiedni materiał, reszta jest prosta jak konstrukcja cepa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 http://allegro.pl/item1151148397_blow_off_bov_subaru_impreza_wrx_sti_gt_forester.html proszę o jakieś opinie jak się sprawuje i czy jest to w ogóle warte uwagi ? 'kolega' ma taki w GT i chwali. słuchałem przejazdu i potwierdzam, że psika tylko kiedy powinien także OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Mam go prawie rok i jest całkiem fajny, tylko ja go sobie przerobiłem bo jak dla mnie cicho kichał Przesmarowałem go innym smarem bo na tamtym się troche przycinał. Poza tym warto go raz na 4-5 miesięcy rozebrac i przesmarować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się